Verschillende games doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schuppie

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2008
Ik heb een paar games die het op de 1 of andere manier niet doen

Als ik spore bijvoorbeeld opstart kom ik niet eens in het hoofdmenu, want na het introstukje valt de monitor zeg maar uit en krijg je hem alleen aan als je de pc aan en uit doet. Met Oblivion is dat ook zo, dan kan ik ong een half uur spelen, dan ga ik het riool in nadat de emperor gekild is en krijg ik hetzelfde probleem.

Dit zijn mijn specs

Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4800+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.5GHz
Memory: 2048MB RAM
Hard Drive: 320 GB
Video Card: ATI Radeon HD 4800 Series
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp.080413-2111)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

WELKOM OP HELPMIJ

mag ik je eerst vragen welke voeding je er in hebt zitten?

merk en wattage?

Het enigste wat ik zo kan zien is dat er op een stickertje 230v staat en daaronder Rateo Voltage.

Ben niet echt een 'PC freak' dus weet niet of dat genoeg informatie is.

nee heb ik niks aan.dan zal de kast even open moeten.en op sticker kijken

het komt mij over dat als je je pc belast(door game) dat je voeding het niet trekt.de 4800 serie "vraagt" nogal wat.(watt:-))

zou je voeding wel voldoende zijn moet je eens naar je themperaturen kijken en ook of je (video)drivers op orde zijn.Maar daar komen we wel aan als de voeding uitgesloten is.

je hebt er alleen in games last van??

Heb je misschien iets aan dit?
Codegen 350W

De drivers zijn eergister nog geupdate

ik heb dus heel sterk het vermoeden dat je voeding het gewoon niet trekt.Het merk codegen lijkt me ook geen A merk

advies voor een 4800 serie is naar mijn weten 450watts

wellicht dat een medeforumlid dit ook wilt bevestigen??

Laatst bewerkt:
klopt, heb het net op de ati site opgezocht, de hd4850 heeft minimaal 450 nodig
en de hd 4870 minimaal 500

@robincon: thanks

gezocht had ik ook het ging me inderdaad om het vermoeden dat voeding het niet systeem niet trekt.

Het is nu aan de TS wat ie er mee doet.

Morgen maar even achter een andere voeding aan dus.
Allebei bedankt!

Ik heb vandaag een nieuwe voeding erin gezet van 550w en is een A-merk maar nog steeds doet hij het niet

Ik laat er morgen een professionele gamer bij komen, misschien dat hij iets kan ontdekken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan