Verschillende kleuren borders om je afbeeldingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht juist dat ik dat weg moest halen omdat hij anders geen randen zou laten zien. Ondanks dat wat ik in rood.css heb gezet. Maar ik zal het eens terug zetten en kijken hoe het er dan uit ziet.

Yep, het werkt.

Geweldig en enorm bedankt voor alle moeite.

Nu ga ik nog kijken hoe ik op een mooie nette manier de foto's van de shirts kan laten zien en dan is hij klaar.

Nogmaals bedankt (o ja, en als u een mooie manier weet om foto's te laten zien hoor ik dat graag. Ik heb het dus geprobeerd met lightbox, maar schijnbaar levert dat een conflict op)

Ik dacht juist dat ik dat weg moest halen omdat hij anders geen randen zou laten zien. Ondanks dat wat ik in rood.css heb gezet. Maar ik zal het eens terug zetten en kijken hoe het er dan uit ziet.
Wat aan een class (.kader) wordt verteld is, als ik het me goed herinner, belangrijker dan wat aan een html element (img) wordt verteld. Als de browser tegenstrijdige opdrachten krijgt moet hij in dit geval de CSS van .kader volgen.
Nogmaals bedankt (o ja, en als u een mooie manier weet om foto's te laten zien hoor ik dat graag. Ik heb het dus geprobeerd met lightbox, maar schijnbaar levert dat een conflict op)
Geen dank, je zou naar thickbox kunnen kijken, een soortgelijk iets, misschien dat dat geen conflict oplevert. Javascript is niet bepaald mijn sterke kant.

Laatst bewerkt:
Benieuwd of Naarling me nog een keer kan helpen.

Ben dus aan het stoeien geweest en nu heb ik toch weer iets vreemds, erg raar.

Ik heb in eerste instanties mijn pagina's voorzien van deze code:

<script type="text/javascript" src="../style/prototype.js"></script>
<script type="text/javascript" src="../style/scriptaculous.js?load=effects,builder"></script>
<script type="text/javascript" src="../style/lightbox.js"></script>

<link rel="stylesheet" href="../style/lightbox.css" type="text/css" media="screen" />

omdat ik dacht hiermee met lightbox mijn foto's te laten zien.

Maar als ik deze code in mijn pagina laat staan dan werkt mijn styleswitch niet meer. Als ik deze code uit mijn pagina's haal werkt de styleswitch wel weer. Aangezien ik de styleswitch leuk vindt heb ik besloten om lightbox niet te gebruiken.
Maar nu het volgende:

Als ik in Dreamweaver een pagina bekijk dan ziet er die goed uit (met alle elementen uit de defaults.css en de rood.css). Echter als ik de pagina in een browser wil pre-viewen (via F12) dan krijg ik wel de pagina te zien, maar helemaal kaal. Dus zonder alle elementen die in rood.css staan. Zet ik bovenstaande code weer terug in de pagina dan ziet die er weer uit zoals hij er uit moet zien.

Dus als ik de code laat staan werkt styleswitch niet, haal ik de code er uit dan kan ik in Dreamweaver mijn pagina's niet fatsoenlijk pre-viewen. En dat terwijl bovenstaande code volgens mij toch helemaal niks met de layout van mijn pagina's te maken heeft (is toch alleen maar de code voor Lightbox???).

Ik dacht eerst dat het iets te maken kon hebben met iets wat in het geheugen stond of zo, dus ik heb Dreamweaver verwijdert en opnieuw geinstalleerd, maar dan nog blijft het probleem zich voordoen.

Raar toch? Iemand die weet hoe dit kan? En hoe ik dit weer kan verhelpen?

Ik weet echt te weinig van Javascript om je te kunnen helpen met het conflict tussen de switcher en lightbox, je kunt natuurlijk op zoek gaan naar een alternatief voor lightbox, http://fancybox.net/ bijvoorbeeld.

Het enige dat ik kan bedenken is dat er een conflict is tussen de libraries die de twee scripts gebruiken (jquery voor de switcher en scriptaculous voor lightbox) Fancybox gebruikt ook jquery dus wellicht dat dat het probleem oplost.

Als ik naar je site kijk, dan lijkt alles normaal ondanks dat de lightbox scripts niet in de HTML staan, er kan dus een probleem zijn met de previewer van Dreamweaver (ik heb het programma nooit gebruikt dus ook daar kan ik je niet mee helpen ben ik bang.)

Dag Naarling (wat een rare nick voor iemand die zo behulpzaam is),

Okay, toch bedankt voor al je hulp. Ik ga kijken wat ik er aan kan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan