• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verschillende kleuren in tekst.samenvoegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuksterb

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2010
Berichten
11
LS,

Ik wil graag in 1 cel verschillende stukken tekst samenvoegen dmv de formule tekst.samenvoegen() en dan zorgen dat de verschillende stukken tekst ook verschillende kleuren krijgen. Weet iemand of dit mogelijk is?

Voorbeeld:
fx=tekst.samenvoegen("tekst1 ";"tekst2") = tekst1 tekst2

alvast bedankt voor de reacties!

Luuk
 
Luuk,

Ik heb wat geprobeerd, maar het lukt niet, wat ik verwachtte.
 
ik heb nog geen antwoord gevonden op mijn vraag. Heeft iemand een idee?
 
Beste Wim,

Ik heb op jouw website gekeken, maar zie niet direct een antwoord op mijn vraag. Kun je mij iets concreter helpen? Alvast bedankt!

Luuk
 
Ha, sorry Wim, ik had niet goed gekeken. Ik zag alleen de onderste helft van je bericht. Het lukt dus niet. Da's duidelijk. groeten
 
Met een formule niet, maar met VBA is dit perfect mogelijk. Gaat het hier om 1 rij of meerdere rijen ? Mocht je geëinteresseerd zijn laat maar iets weten.
 
Met een formule niet, maar met VBA is dit perfect mogelijk. Gaat het hier om 1 rij of meerdere rijen ? Mocht je geëinteresseerd zijn laat maar iets weten.

Beste Rudi,

Ik ben wel benieuwd hoe dat werkt met VBA. Ik heb geen ervaring met VBA, dus op dat gebied ben ik een beginner.
Het gaat om meerdere rijen.
 
Met enige vertraging
 

Bijlagen

  • Tekst_Kleuren_Afwisselend.xls
    26 KB · Weergaven: 221
Warm Bakkertje,

dit is wel een zeer boeiend excel-bestandje. Ik moet nog uitzoeken wat er achter zit en hoe ik dit voor mijn projecten kan inzetten. In ieder geval bedankt! Ik ga er mee aan de slag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan