• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verschillende kolombreedte op één pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

emiel79

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2007
Aantal kolommen op een pagina aanpassen

Hallo.
(Excel 2003)
Ik wil in één excel sheet (dus op een pagina) verschillende instellingen gebruiken.
Op het eerste deel van de sheet (zeg maar regel 1 t/m 10) wil ik 5 kolommen op een pagina kwijt, van regel 11 t/m 20 wil ik 6 kolommen op dezelfde breedte kwijt.

Misschien dat het een kwestie is van verschillende kolombreedtes kunnen toepassen o.i.d. maar ik ben even door mijn opties heen.

Heeft iemand enig idee??

Vast bedankt!

Laatst bewerkt:
Emiel79, Dat kan je alléén bereiken door gebruik te maken van samengevoegde cellen (Merge Cells). Zie je Excel help voor uitleg over het samenvoegen.

Groet, Leo

Emiel79, Dat kan je alléén bereiken door gebruik te maken van samengevoegde cellen (Merge Cells). Zie je Excel help voor uitleg over het samenvoegen.

Groet, Leo

Leo,

bedankt voor je antwoord.
Ik ben er achter inderdaad. Ik wist wel dat die mogelijkheid er was, hoopte alleen op een andere mogelijkheid.....

Dit werkt ook.

groete,

Emiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan