• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verschillende kolommen van elkaar aftrekken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je iets specifieker zijn?
De tellers mogen niet onder nul komen, het zijn nu harde waardes, die vul je dus zelf in, dus heb je het zelf in de hand.
Ik snap niet hoe je excel werkt, of wat de gedachte erachter is.
Ik zie nu alleen wat harde waardes en een paar formules.
Als ik in teller 2 een getal verander, moet die dan wachten tot teller 1 op nul staat en dan pas de waardes van teller 2 aanpassen?

Bedankt voor de snelle reactie,

Inderdaad het was niet duidelijk omschreven, mijn fout!!

Eigenlijk stellen de tellers een soort verlof in min voor vb als er nog 100 minuten op de teller 1 staat en men brengt 2u of 120 min in via een bepaalde afkorting, die op een ander blad de uren omrekent in min, moet er op teller 1 die 100min en op teller 2 de resterende 20 min af getrokken worden!

De waarden van iedere teller kan aangepast worden vb teller 1 staat op 0 en er wordt een waarde in C2 van 100 toegevoegd zou bij de volgende inbreng van een verlofcode bvb V= 720 min eerst 100 van teller 1 in mindering en dan de rest aftrekken bij de volgende tellers.

Hopelijk is het iets duidelijker!!

jammer genoeg kan ik de eerst volgende uren niet reageren

Nogmaals bedankt

Ik heb er nog niet naar kunnen kijken, nu moet ik helaas weer weg.
Hopelijk kan iemand anders je verder helpen, of je moet geduld hebben tot morgen, dan heb ik wel weer tijd om er naar te kijken.

Maak even een voorbeeldje dat aansluit bij de vraag. Waar brengt men uren in? Je tellers bestaan uit drie kolommen wat staat daarin?

Je maakt het alleen maar onduidelijker!

Maak een simpel voorbeeldje wat jouw vraag kan verduidelijken.

Iets later dan gepland, maar ik heb een opzetje gemaakt.
Je moet wel met een extra regel werken, want waardes en formules in 1 cel kan niet.
Of je moet gaan programmeren, dan heb je nog geen formule in een cel, maar dan heb je de extra regel niet nodig.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Prachtig!!

Kan ik zeker mee verder, moet enkel voor mij nog een beetje rijpen maar ik kan de nodig aanpassingen doen!!!

Super!!!

Tnx

Voor mij is de vraag opgelost maat weet niet goed wat te doen of hoe de vraag als opgelost te plaatsen!!

Bedankt iedereen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan