Verschillende licentiecodes en installatie CD's

Status
Niet open voor verdere reacties.

PatrickMiah

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
221
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over alle Windows versies. Hier was echter geen subfora van dus vandaar heb ik deze vraag in Overige geplaatst.
Soms moet ik Windows opnieuw installeren. Ik heb dit geautomatiseerd d.m.v. sysprep, alleen werkt het niet altijd.
Soms is het namelijk zo dat hij de licentiecode niet accepteert. Ik vraag me af hoe dit nou precies zit.

- Als ik bijvoorbeeld een licentiesticker van een 32 bits versie van Windows 7 Pro heb, kan/mag ik deze licentiecode dan gebruiken om een 64 bits versie van Windows 7 Pro te installeren?
- Als ik een Engelstalige versie Windows heb gekregen van de fabrikant, kan/mag ik de meegeleverde licentiecode dan gebruiken om een Nederlandse versie te installeren?
- Maakt het uit als er OEM op de sticker staat? Moet ik dan een speciale OEM versie van Windows installeren, of kan ik de licentiecode ook gebruiken met een normale CD?

Ik hoop dat mijn vragen een beetje duidelijk zijn, zo niet, laat maar even weten. Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes Patrick Miah
 
Deze informatie is gemakkelijk te google.
Eventueel gewoon de officieele microsoft pagina te bezoeken.

binnen 10min heb je al je antwoorden.
 
Sorry maar ik heb gezocht maar kan niets vinden. Ik zoek altijd voordat ik een vraag post, zoals het ook hoort. Aan zo'n antwoord als dit heb ik niets, zou je misschien op z'n minst een linkje of een zoekopdracht kunnen posten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan