Verschillende Plakopties verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

arat05

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2012
Beste allemaal,

Ik was bezig met het kopiëren en plakken van voetnoten tussen twee word-documenten. Dit ging allemaal goed met de optie 'opmaak van bron behouden'. Na enige tijd verdwijnt deze optie (ik kan het icoontje niet meer zien) en blijft enkel de optie 'Alleen tekst behouden' over. Deze optie laat echter niet toe om een voetnoot te kopiëren.

Ik lijk de andere opties niet terug te krijgen, tenzij wanneer ik word afzet, mij uitlog als gebruiker, terug inlog en word terug aanschakel. Dit is echter zeer omslachtig om een hele tekst te typen.

Ik heb al bij het geavanceerd optiemenu aangevinkt 'knoppen voor plakopties weergeven wanneer inhoud wordt geplakt' en bij de verschillende opties 'plakken....' heb ik telkens de standaardinstelling geselecteerd, die meestal 'opmaak van bron behouden' is.

Kan iemand mij verder helpen?

Vriendelijke groeten,

Ik kheb dit ook en ontdekt dat het is omdat je ook internet explorer hebt openstaan (ik gebruik internet explorer op windows XP met office 2010)

Hoop dat het helpt damn Microsoft:D

Ik gebruik Windows XP en office 2000 en heb een vergelijkbaar probleem. Na een keer iets van internet gekopieerd te hebben, wordt er alleen nog maar platte tekst geplakt. Ook in Excel komt dit voor; hier worden alleen nog maar waarden geplakt geen formules. Dit is bij ons een recent probleem. Kan het aan de versie van internet explorer liggen? Ik werk met versie 8.0.

Ik heb hetzelfde ondervonden, namelijk dat de knipfunctie niet werkt (kopiëren ipv knippen) en hij geeft geen plakopties meer, alles wordt als platte tekst geplakt. Dit probleem was als ik Google Chrome open had staan, wanneer ik deze browser sluit, was het probleem weg! Bij Firefox komt dit probleem niet voor en waar het aan zou kunnen liggen: geen idee!

Hallo,

Ik heb ook een probleem met het kopieren van een stuk tekst bijv. van internet in Word 2010.
Heb ook maar 1 icoontje staan bij Plakopties en als ik dan plak, krijg ik een grote zwarte punt, geen tekst.
Echt irritant, heb al vanalles uitgezocht en geprobeerd.
Bij opties heb ik gewoon aangevinkt staan dat de knoppen zichtbaar moeten zijn, maar toch zie ik er maar 1, en tekst plakken lukt al helemaal niet. Ik plak nu maar even snel in een mailtje, maar dit is natuurlijk superirri dat Word niet goed werkt.
Wie helpt mij??

Thanks alvast!:-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan