verschillende probleempjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudvis123

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Hoi,

Ik heb wat problemen met mijn computer. Ik heb Vista.

Komt ie:

Krijg foutmelding: fout 20 bij het verwijderen van het programma adobe reader 8.0
Krijg foutmedling: fout 21 bij het verwijderen van het programma Firefox.

Ik kan het configuratiescherm niet openen vanuit start. Wel via my computer en dan doorklikken.
Kan het netwerk niet openen vanuit start. Wel via my computer.

Ik kan geen enkel programma oid downloaden vanuit internet explorer. Vanuit Opera kan dat allemaal, ondervind dan geen problemen.
Ik kan options niet openen vanuit internet explorer.

Scans op virussen en spyware leveren geen enkele resultaten op.

Heel graag wat hulp :)

Dank je wel.

Groet, Leonie

zoveel problemen,is meestal windows opnieuw installeren de beste optie :rolleyes:

Of je moet weten wanneer dit begonnen is.
Zo, ja zet een systeemherstelpunt terug toen alles nog ok was.

Windowstoets + r
Vul in restrui.exe

Selecteer een datum of vink aan dat er meer moeten worden gegeven.

computer zegt dat hij het bestand niet kan vinden.

Is er nog een andere weg?

Dan zo:
Start, alle programma's, bureauaccessoires, systeembeheer en kies nu systeemherstel.
Dat duurt wel even voor het in beeld kan komen.

Als het nu ook niet gevonden kan worden, dan adviseer ik je met de installatiedvd sfc / scannow uit te voeren.

U kunt de volgende informatie gebruiken om systeemherstel op uw Windows XP computer uit te voeren:

Klik op Start en klik op Alle programma's.
Klik op Bureau-accessoires en klik op Systeemwerkset.
Klik op Systeemherstel en klik op Een eerdere status van deze computer herstellen.

In het linkerdeel ziet u een kalender met de verschillende beschikbare herstelpunten. Wees hierbij zeker dat u een datum kiest waarop het probleem nog niet aanwezig was. Daarna kunt u de stappen op het scherm volgen om het herstel te starten. Tijdens het systeemherstel zal de computer opnieuw opgestart worden. Na de herstart krijgt u een bericht te zien welke aangeeft of het systeemherstel al dan niet is voltooid.

U kunt de volgende informatie gebruiken om systeemherstel op uw Windows XP computer uit te voeren:

Klik op Start en klik op Alle programma's.
Klik op Bureau-accessoires en klik op Systeemwerkset.
Klik op Systeemherstel en klik op Een eerdere status van deze computer herstellen.

In het linkerdeel ziet u een kalender met de verschillende beschikbare herstelpunten. Wees hierbij zeker dat u een datum kiest waarop het probleem nog niet aanwezig was. Daarna kunt u de stappen op het scherm volgen om het herstel te starten. Tijdens het systeemherstel zal de computer opnieuw opgestart worden. Na de herstart krijgt u een bericht te zien welke aangeeft of het systeemherstel al dan niet is voltooid.

Dus gewoon zoals de post van 12 juni direct boven die van jou....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan