verschillende problemen: internet, wmp/vlc, pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjokke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
Berichten
1
Hallo mensen van helpmij

Allereerst even zeggen dat ik een echte pcflinstone ben hoor:eek:

Sinds een week of twee zit ik met verschillende problemen. Niet dringend, maar wel heel vervelend.
Allereerst post ik alle problemen maar even hier, anders moet ik op verschillende subforums een nieuwe discussie starten en ik weet eerlijk gezegd niet of dat de bedoeling is. Als dat wel zo is, dan hoor ik het graag. Dan doe ik dat alsnog.

probleem 1:
Ik zit vaak uitzending gemist te kijken, zowel bij de publieke omroepen als bij de commerciele omroepen. Na een minuut of 15 stopt alles. Krijg geen foutmelding mijn hele internetverbinding ligt eruit. Na de pc opnieuw opgestart te hebben werkt alles weer normaal.

probleem 2:
Ik zit met de koptelefoon muziek te luisteren die op een dvd+rw staat. Mp3 bestanden. Houd het geluid er een keer zonder waarschuwing en zonder melding er mee op. Windows mediaplayer blijft gewoon door spelen, maar zonder geluid. Bestand geopend met vlc mediaplayer, precies het zelfde probleem. Speelt wel af, geen geluid.
Pc opnieuw opgestart en alles werkt weer perfect, dacht ik. Een uur later weer precies hetzelfde probleem wat geluid betreft.


probleem 3:
pc valt uit. Dit gebeurt nadat hij een uur of 12 aan een stuk aan gestaan heeft. Ook zonder waarschuwing. PC is zo ver ik weet helemaal schoon van binnen. Ik heb een screenshot van speenfan als bijlage bijgevoegd. Wanneer ik veel websites open heb staan, een spel aan het spelen ben en aan het downloaden ben is mijn cpu gebruik rond de 80%. Temp 2 schommelt dan tussen de 50 en 54 graden.


Dit was het.
Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen met deze problemen.
Mochten jullie nog meer informatie nodig hebben, dan laat maar even weten.
O ja, ik gebruik windows xp home edition. Pc is een jaar of acht oud.

Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groet
tjokke
 

Bijlagen

  • naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    38,4 KB · Weergaven: 53
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan