Ik heb een probleem.. anders zou ik hier niet zijn natuurlijk 
Sinds 2 week heb ik een nieuwe pc gekocht...
Nou ja, nieuwe onderdelen.
CPU: amd phenom II x6 1055T boxed <---- Nieuw
GPU: Asus gtx295
RAM: 2x 2gb kingston 1333Mhz <---- Nieuw
Moederbord: MSI 770-G45 <---- Nieuw
HDD: WD 1TB internal
PSU: 700Watt Huntkey <---- Beetje nieuw
Ik ondervind de volgende problemen
Windows 64-bit:
- Soms bluescreens tijdens games, bijvoorbeeld GTA 4, Medal of Honor
- Vastlopers als ik muziek luister en outlook open, en ook soms tijdens het gamen
- De muis die dan opeens stil gaat staan en na 2 seconden 1 seconden kan bewegen.. De muziek en andere geluiden spelen gewoon continu door als ik aan het luisteren ben.
- Veel geblaas bij processor, maar toch temp. van ongeveer 23 graden
2 dagen geleden 32-bit geinstalleerd, kijken of dit helpt.. maar ondervind de volgende problemen
Windows 32-bit:
- De muis die dan opeens stil gaat staan en na 2 seconden 1 seconden kan bewegen.. De muziek en andere geluiden spelen gewoon continu door als ik aan het luisteren ben.
- Sinds vanochtend krijg ik de melding als ik de pc opstart 'BOOTMGR IS MISSING, press ctrl+alt+del to restart', dit kan ik wel weer weghalen met de windows 7 dvd en recovery console.
Ik weet niet waar het aan ligt, maar alle drivers zijn up-to-date..
Heb Driver Genius eroverheen gehad en een LiveUpdate tool van MSI zelf ook.
De BIOS moest ik zelf updaten welke succesvol was verlopen, mijn processor werd eerst niet ondersteund.
Ik heb de processor en mobo als upgrade-kit gekocht bij Alternate.
Dus lijkt me sterk dat het mobo gewoon niet lekker werkt in combinatie met deze processor.
Waar denken jullie aan?
Voeding? Daar zit ik momenteel aan te twijfelen.

Sinds 2 week heb ik een nieuwe pc gekocht...
Nou ja, nieuwe onderdelen.
CPU: amd phenom II x6 1055T boxed <---- Nieuw
GPU: Asus gtx295
RAM: 2x 2gb kingston 1333Mhz <---- Nieuw
Moederbord: MSI 770-G45 <---- Nieuw
HDD: WD 1TB internal
PSU: 700Watt Huntkey <---- Beetje nieuw
Ik ondervind de volgende problemen
Windows 64-bit:
- Soms bluescreens tijdens games, bijvoorbeeld GTA 4, Medal of Honor
- Vastlopers als ik muziek luister en outlook open, en ook soms tijdens het gamen
2 dagen geleden 32-bit geinstalleerd, kijken of dit helpt.. maar ondervind de volgende problemen
Windows 32-bit:
- Sinds vanochtend krijg ik de melding als ik de pc opstart 'BOOTMGR IS MISSING, press ctrl+alt+del to restart', dit kan ik wel weer weghalen met de windows 7 dvd en recovery console.
Ik weet niet waar het aan ligt, maar alle drivers zijn up-to-date..
Heb Driver Genius eroverheen gehad en een LiveUpdate tool van MSI zelf ook.
De BIOS moest ik zelf updaten welke succesvol was verlopen, mijn processor werd eerst niet ondersteund.
Ik heb de processor en mobo als upgrade-kit gekocht bij Alternate.
Dus lijkt me sterk dat het mobo gewoon niet lekker werkt in combinatie met deze processor.
Waar denken jullie aan?
Voeding? Daar zit ik momenteel aan te twijfelen.
Laatst bewerkt: