• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verschillende soorten voorwaardelijk opmaak?

• Onderwerp starter Onderwerp starter bta
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bta

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2007
Goedemiddag,

Als in blad "artikelen" in cel A159 t/m A166 een waarde (besteleenheid) staat ingevuld, moet in cel B168 "akkoord leidinggevende" tevoorschijn komen. Is dit mogelijk?

Als dat mogelijk is en cel B168 dus "akkoord leidinggevende" laat zien, moet in cel A168 een 1 komen en moet in cel B169 ja of nee ingevuld worden (via een keuzelijst wellicht). Dit moet dan tevoorschijn komen. Is dit mogelijk?

Als in blad "bestellijst" in cel B10 t/m B49 "akkoord leidinggevende" tevoorschijn komt (is dan gekopieerd van blad "artikelen") komt A10 t/m A49 een 1 tevoorschijn. Dat is, denk ik, vanwege dit kopiëren en andere vba-codering niet te omzeilen. Ik wil nu dat die 1 niet zichtbaar wordt, dus lettertypekleur wit. Is dit mogelijk?

Ik stuur het bestandje mee, ik hoop dat het duidelijk is.

Met dank voor de aandacht. Gr. BTA
Bekijk bijlage 97455

Laatst bewerkt:
Erg handig is dat,
als je om voorw. opmaak vraagt om dan een bestand mee te sturen waarbij de menu's verborgen zijn.
Denk toch eerst eens na voordat je iets post !

Een beetje vriendelijker kan geen kwaad lijkt me. Als je macro's niet inschakelt komen de menu's gewoon tevoorschijn.

Was ik te direct of zijn mijn vragen deze keer echt te moeilijk? Dat laatste kan ik me iig niet voorstellen...

Wil je in A168 een 1 hebben of ja of nee?
Als je ja of nee in B169 wil zal je die rij groter moeten maken.

Hierbij alvast het eerste deel.

Bijlagen

en ik snap niet waarom je in A10 tot A49 de 1 niet zichtbaar wil hebben op je bestellijst, dan weet je toch niet hoeveel er besteld moet worden?

Ik heb met behulp van een opmerking in het bestand aangegeven wat de bedoeling is. Wellicht dat je hier naar kunt kijken?
Dank. BTA
Bekijk bijlage 97525

Heel veel dank. Is het mogelijk om de 1 in kolom A op de regel van "akkoord leidinggevende" op de bestellijst wit te laten kleuren of nog mooier natuurlijk niet mee te laten kopiëren?
Gr. BTA

Ik neem aan dat je de macro om het te kopiëren zelf hebt gemaakt dus dan kun je het bereik aanpassen.

Ik ben niet zo thuis in macro's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan