Verschillende tijden op een formulier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerton64

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2006
Mijn log boek werk super http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/905583-URL-maken-logboek-zendamateur

Ik had eerst in mijn formulier de datum en tijd erin gezet , bij de gebeurtenis de timerinterval op 1000 gezet en de gebeurtenispros de tekstvak aan geroepen door middel van

PHP:
Private Sub Form_Timer()
[timer2] = Time()
End Sub

Maar dan ging de hele formulier in de timerinterval. om dat er QSL-kaarten in staan zag je dat steeds flitsen. dus een apart formulier gemaakt met datum en tijd. en dat werk goed.
Maar om nog leuker te maken wil ik meerdere tijden erin zetten in het formulier zoals UTC.

Dus ik dacht om bij de gebeurtenisproc nog 1 copy van vorige te maken, maar dat werkt niet!!
zoals

PHP:
Private Sub Form_Timer()
[timer2] = Time()
End Sub

Private Sub Form_Timer3()
[Timer3] = Time()
End Sub

iemand een beter idee??

hier een printscreen van de database.
Knipselpdog.JPG

Als je de tekstvakken dezelfde code geeft =Time() dan moet je niet gek opkijken als je dezelfde uitkomst krijgt. Ik weet niet wat je wilt laten zien, maar tijdzones werken op uurbasis, dus volgens mij kun je met één Time opdracht werken en bij de andere tekstvakken voeg je daar dan de gewenste uren aan toe met TimeAdd.

OctaFish je heb mij weer op weg geholpen, was even zoeken maar ik heb iet wat werkend is.

Code:
Private Sub Form_Timer()
[tijd1] = Time()
[tijd2] = DateAdd("h", 1, Time())
[tijd3] = DateAdd("h", 1, Time())
End Sub

Zo kan ik hem door bouwen met meerdere wereldtijden.
:thumb:
Bekijk bijlage klok.zip

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan