Hallo helpmijers,
Ik wil mijn Pc is een mooi casemod geven.
Ik heb alleen een paar vraagjes voor ik ga beginnen,
CCFL;
-Wat voor aansluiting hebben CCFL lichten nou eigenlijk? Ik hoor er van alles over :S
-Wat heb je allemaal nodig om CCFL lichten aan te sluiten en goed te laten werken?
-Hoe zit dat nou met die weerstanden? Moet je die erbij kopen of zitten die erbij of wat…
-Hoeveel CCFL lichten heb ik ongeveer nodig om mijn PC mooi te verlichten. Ik wil een casewindow en daardoorheen moet het licht mooi te zien zijn. :d
Kabel;
-Het leek mij leuk om een douche kabel om mijn PC kabels te doen.
Dit zag ik ook bij andere, maar die kabels kun je toch helemaal niet door die douche kabel drukken? Of moet je de douche kabel doormidden snijden ofzo en dan de kabels ertussen doen en dan weer vastplakken? Hoe zit dit?
Blowholes;
-Is een blowhole nou gewoon een gat in je case waar je een ventilator inzet, zodat hij beter werkt en het er vetter uitziet?
Ventilator;
-Ik zie op casemod shops wel eens zo’n Fan staan, maar weet niet precies wat dit is.
Doe je dit nou gewoon op een ventilator voor de mooiigheid?:shocked:
-En hoeveel ventilatoren heb ik ongeveer nodig om mijn PC goed te koelen?
Glas;
-Ook wil ik een casewindow maken, maar kan dit met elk soort glas of moet het perse plexi glas zijn?
-Hoe dik moet dit glas ongeveer zijn?
Verf;
-Moet je eigenlijk je case eerst schuren voor je hem gaat verven?
-Is er speciale verf voor je case?
Winkel;
-Weet iemand misschien een goede winkel waar heel veel artikelen te koop zijn voor casemodters?
Het zou erg fijn zijn als ik antwoord krijg op deze vragen.
Hopelijk kan iemand van jullie ze beantwoorden, of een gedeelte van de vragen.

Alvast bedankt!!

Ik wil mijn Pc is een mooi casemod geven.
Ik heb alleen een paar vraagjes voor ik ga beginnen,
CCFL;
-Wat voor aansluiting hebben CCFL lichten nou eigenlijk? Ik hoor er van alles over :S
-Wat heb je allemaal nodig om CCFL lichten aan te sluiten en goed te laten werken?
-Hoe zit dat nou met die weerstanden? Moet je die erbij kopen of zitten die erbij of wat…
-Hoeveel CCFL lichten heb ik ongeveer nodig om mijn PC mooi te verlichten. Ik wil een casewindow en daardoorheen moet het licht mooi te zien zijn. :d
Kabel;
-Het leek mij leuk om een douche kabel om mijn PC kabels te doen.
Dit zag ik ook bij andere, maar die kabels kun je toch helemaal niet door die douche kabel drukken? Of moet je de douche kabel doormidden snijden ofzo en dan de kabels ertussen doen en dan weer vastplakken? Hoe zit dit?
Blowholes;
-Is een blowhole nou gewoon een gat in je case waar je een ventilator inzet, zodat hij beter werkt en het er vetter uitziet?

Ventilator;
-Ik zie op casemod shops wel eens zo’n Fan staan, maar weet niet precies wat dit is.
Doe je dit nou gewoon op een ventilator voor de mooiigheid?:shocked:
-En hoeveel ventilatoren heb ik ongeveer nodig om mijn PC goed te koelen?
Glas;
-Ook wil ik een casewindow maken, maar kan dit met elk soort glas of moet het perse plexi glas zijn?
-Hoe dik moet dit glas ongeveer zijn?
Verf;
-Moet je eigenlijk je case eerst schuren voor je hem gaat verven?
-Is er speciale verf voor je case?
Winkel;
-Weet iemand misschien een goede winkel waar heel veel artikelen te koop zijn voor casemodters?
Het zou erg fijn zijn als ik antwoord krijg op deze vragen.
Hopelijk kan iemand van jullie ze beantwoorden, of een gedeelte van de vragen.