Hallo,
Ik wil koppelingen maken tussen verschillende werkbladen in Excel. Ik heb het al diverse keren geprobeerd maar ik kom er niet uit
Kan iemand gedetaileerd (met de stappen) uitleggen hoe ik het kan regelen?
Het is dus de bedoeling dat als ik in het ene werkblad een bedrag invul het in het andere werkblad automatisch de totalen wordt bijgehouden van die maand. Ik wil dan ook dat als ik 10 invoer (van oktober) dat het per maand uitgesplist wordt.
Alvast bedankt voor jullie reactie, jullie kunnen ook mailen naar cjsnoek@wanadoo.nl
Ik wil koppelingen maken tussen verschillende werkbladen in Excel. Ik heb het al diverse keren geprobeerd maar ik kom er niet uit

Het is dus de bedoeling dat als ik in het ene werkblad een bedrag invul het in het andere werkblad automatisch de totalen wordt bijgehouden van die maand. Ik wil dan ook dat als ik 10 invoer (van oktober) dat het per maand uitgesplist wordt.
Alvast bedankt voor jullie reactie, jullie kunnen ook mailen naar cjsnoek@wanadoo.nl