matthijs27
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jan 2009
Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar back-up software om losse bestanden en mappen maar ook images van de c-schijf (en andere schijven) automatisch (na bijv. een week) te kunnen maken, naar een aparte externe HDD.
Het liefst zou ik dan sowieso ook de functies Full Backup, Incremental Backup en Differential Backup willen hebben.
Deze vraag is vast wel al eens meerdere keren gesteld, maar ik zou graag eventueel jullie ervaringen en gedachtes willen hebben van mijn behoeftes en gedachtes qua software.
Ik heb de volgende software op mijn lijstje staan:
- Bvckup 2
- AOMEI Backupper Pro
- Acronis True Image 2019
- Ashampoo Backup Pro 12
- EaseUS Todo Backup
- Paragon Hard Disk Manager Advanced
- SyncBackPro
- O&O DiskImage
- Macrium Reflect
En dan natuurlijk nog de Windows Back-up van Windows 7 & 10.
Er zal best nog wel meer back-up software uitgevers zijn, zowel in free and open-source software,
maar ik denk dat dit overzichtje wel de hoofdlijn is.
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.
Ik ben op zoek naar back-up software om losse bestanden en mappen maar ook images van de c-schijf (en andere schijven) automatisch (na bijv. een week) te kunnen maken, naar een aparte externe HDD.
Het liefst zou ik dan sowieso ook de functies Full Backup, Incremental Backup en Differential Backup willen hebben.
Deze vraag is vast wel al eens meerdere keren gesteld, maar ik zou graag eventueel jullie ervaringen en gedachtes willen hebben van mijn behoeftes en gedachtes qua software.
Ik heb de volgende software op mijn lijstje staan:
- Bvckup 2
- AOMEI Backupper Pro
- Acronis True Image 2019
- Ashampoo Backup Pro 12
- EaseUS Todo Backup
- Paragon Hard Disk Manager Advanced
- SyncBackPro
- O&O DiskImage
- Macrium Reflect
En dan natuurlijk nog de Windows Back-up van Windows 7 & 10.
Er zal best nog wel meer back-up software uitgevers zijn, zowel in free and open-source software,
maar ik denk dat dit overzichtje wel de hoofdlijn is.
Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.