Verschillene IP's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick_Klein

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Hallo,

Nadat het draadloze netwerk was uitgevallen (maakte geen verbinding meer) wilde ik hem weer opnieuw instellen. Niks lukte, dus had ik de driver van de draadloze netwerkkaart verwijderd, en opnieuw geinstalleerd zodat alles weer normaal ingesteld stond. Alleen toen ik de router ook opnieuw wilde instellen stond er dat het IP adres van de netwerkkaart niet overeen kwam met het IP van de router. Ik liet hem zelf een ip kiezen. Ik heb de IP's dus maar zelf ingesteld, en nu maakte de pc wel verbinding met de router. Alleen nu maakt de router geen verbinding met de modem. Iemand enig idee hoe dit kan? De modem staat wel goed ingesteld, want rechtstreeks via de modem met een kabeltje kom ik wel op internet.

Hoi,

Zoiets specifiek heb ik nog niet gehad.
Maar als er echt structurele problemen met de router zijn (die heb je wel zo te zien ;)), kun je die best resetten en effe opnieuw beginnen.

Als de router gereset is kun je hem op de default login pagina terug benaderen (bij mij is dat 192.168.1.1, maar dat kan wel verschillen).
Geef uw PC een fix IP-adres in dezelfde range en gebruik een ethernetkabel voor de initiële configuratie.

De router had ik inderdaad ook gereset.

maare: Geef uw PC een fix IP-adres in dezelfde range ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan