Verschoven bureaublad met groenen rand

Status
Niet open voor verdere reacties.

foxxxie

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2007
Beste mensen

Ik heb sinds een uur of 2 een probleem met mijn bureaublad !
Als ik de pc opnieuw opstart krijg ik hem verschoven terug en dus kan ik de startknop niet eens meer zien,en er is een groene rand aan de rechter zijde.
Als ik vervolgens ga zoeken (win 7 64 bit) kan ik niks vinden om hem te centreren en ook kan ik niks in amd control center vinden.
Als ik het scherm weer uit doe en weer aan staat wel alles goed en heb dus werkelijk geen idee wat het zou kunnen zijn??? heb btw de 7870 als kaart erin zitten.

Wie o wie weet een oplossing ???

Dit moet haast wel een instelling zijn in CCC (of AMD Control Center zoals het nu [geloof ik] heet). Het moet ergens staan bij kallibratie of uitlijning o.i.d. Ik heb helaas momenteel geen Windows PC tot mijn beschikking (alleen Linux, maar daar zit CCC nog), dus ik kan het zo snel niet voor je opzoeken...

Bedankt voor je reactie.
Maar ik denk dat het met mijn monitor te maken heeft want als ik ga lopen klooien in catalyst dan heb ik na 4 minuten weer een groene rand aan de linkerzijde.
Hoe ik erop kom dat het de monitor betreft als ik de pc heb opgestart en dan na 2 minuten (soms eerder soms later) onstaat die groenen rand aan de rechterzijde,als ik dan de monitor uit zet en weer aan zet is alles verholpen.
Ik gaat gewoon nog even verder kijken wat het exact is maar hou jullie op de hoogte .....

Mocht er iemand verder nog een idee hebben hoor ik het graag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan