Verschuiven iconen desktop Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

PaulRooij

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2006
Berichten
2
In de desktop van Windows XP heb ik de iconen/snelkoppelingen op een bepaalde manier gegroepeerd. In Windows XP zijn vier gebruikers gedefinieerd. Ik merk alleen dat na 'afmelden' de iconen weer verplaatst zijn naar een andere (wllekeurige) groepering dan ik eerder had aangegeven. Ik heb de indruk als ik mij helemaal afmeld, er geen problemen zijn. Doch als ik ingelogd blijf, een andere gebruiker tijdelijk op de computer onder zijn account inlogd en ik daarna weer naar mijn eigen account ga, zijn de iconen verschoven.
Ik heb van alles geprobeerd maar het euvel blijft. Ook op internet heb ik niets gevonden wat mogelijk een oplossing is voor dit probleem.

Alvast bedankt voor je reactie.
 
Tijdens het switchen van de gebruikers 'knippert' de resolutie even.

Is dit ALTIJD zo als een andere gebruiker zich heeft aangemeld (dus: jij meld je aan, zet je ico's goed, dan switch je gebruikers meld de ander zich aan, doet verder niets en meldt zich weer af. Zijn je ico's dan ook door de war?) Wat een mogelijkheid is, is dat wanneer de andere gebruiker een programma, bijvoorbeeld een spel, opstart wat een andere resolutie gebruikt jouw ico's door de war gaan.

Er bestaat een programma dat de positie van de ico's (met X-Y positie) opslaat en terug kan zetten. Ik heb hier nog geen gratis versie van gevonden maar ze zijn meestal maar een paar $.
 
Dit gebeurt alleen als ik ingelogd blijf en er tussentijds een andere gebruiker inlogt op zijn account. Als deze zich weer afmeld en ik weer, vanuit het startscherm, mijn account activeer, zijn een aantal icoontjes verschoven.

Je geeft aan dat er een programma voor is, maar ik ben geinteresseerd in de oorzaak. Op mijn andere computer heb ik deze problemen niet. Daar zijn ook meerdere gebruikers actief.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan