Verse installatie, image maken goed idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack43

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Mijn pc geeft vreemde foutmeldingen (outlook, firefox lopen vaak vast, media player doet het niet meer)en de pc word (weer) traag. Ik wil dus een schone instal maken op c. Als ik een image maak, maak ik dan ook een image van alle fouten oftewel, schiet het niet op?

Als je schoon installeerd ben je meestal ook van de foutmeldingen af. Dan is het raadzaam om een image te maken

Oke, das mooi, dus alle programma's werken nog maar de foutmeldingen en de traagheid zijn weg. Nog ff een vraagje: behoud je met een image al je mails( en adressen) en favorieten?

Alles wat op het moment dat je de image maakt op je pc aanwezig is wordt bewaard.

Wat er na binnen komt of wordt geinstalleerd is na het terug zetten van de image weg.

Het is er ff bij in geschoten maar ga het nu toch echt doen. Heb alleen nog 1 vraag. Ik had Winows Xp MCE en zet er nu Pro op, maakt dat niets uit voor mijn image?

Ja, dat begrijp ik, maar ik bedoel dat ik een image maak in MCE en die in Pro terug ga zetten. Geen probleem dat het een (iets) ander besturingssysteem is?

Geen probleem. Na het terugzetten van de image heb je weer MCE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan