versie? en nog een vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

hendricus

Verenigingslid
Lid geworden
4 mrt 2002
Ik heb nu versie 0.8 in mijn systeem. Er is echter al een versie 0.9 dacht ik. Kan ik die nieuwere versie over de oude heen installeren?
Als ik de oude eerst moet deinstalleren, hoe doe ik dat? Ik heb 'm niet in de "software-lijst" staan.

Tweede vraagje: de knoppen terug, vooruit en stoppen lichten niet op/werken niet. Hoe kan ik dat werkend krijgen?

Bij voorbaat dank!

:confused: oups ik was niet duidelijk in mijn opschrift. Je hebt gelijk, het betreft firefox.

De nieuwste versie is 1.0 RC1.

Waar had jij Firefox vandaan gehaald?
Normaalgesproken zou hij gewoon in je softwarelijst moeten staan. Verwijder de oude voordat je de nieuwe installeert. Kijk of je de uninstaller (UninstallFirefox.exe) kunt vinden in Program Files\Mozilla Firefox\Uninstall en gebruik die.

Uit de introductiepagina. Daar staat : Op het moment van schrijven is dat Firefox 0.8. In dit artikel gebruik ik de Windows-versie. Deze is te downloaden op de site van Mozilla-NL: http://mozillanl.mozdev.org.

Dat moet je dus ECHT goed lezen
:( .
En....ik kan geen ininstaller vinden . Windows laten zoeken en zo.
Dat heb ik weer.

ik wil niet veel zegen hoor maar ik heb ook firefox 1.0 dus hij is de wel hoor.

ik weet wel dat ie er is :(
eerst moet ik die 0.8 versie eraf zien te krijgen!
kan géén uninstaller vinden.
En nu ik toch in mijn zenuwen rare vragen stel: als ik die 0.8 versie eraf krijg staat dan automatisch de IE er weer voor?

nope die zul je dan als je die weer wil gaan gebruiken weer terug in moetsen stellen

Buffy. zou jij me de link willen geven voor die versie 1.0 RC1
Ik zie door de bomen even het bos niet meer :(

Je zou met systeemherstel terug kunnen gaan naar een tijdstip vóór de installatie van Firefox.

Daarna Firefox 1.0 installeren door op de banner onder mijn bericht te klikken en daar op "Free Download" te klikken (rechtsboven op die pagina).

Wil je een Nederlandstalige Firefox, dan moet je voorlopig genoegen nemen met versie 0.9.3: http://mozillanl.mozdev.org/

Ik wil idd graag de nederlandstalige versie. Ha, nu kan ik verder :)

met systeemherstel ben ik weer terug bij IE
Nu kan ik dus jouw link gebruiken en verder met firefox want dat ziet er goed uit!
Eén vraagje nog: hoe doe jij dat met het ophalen van winxp updates?

Vanavond ga ik verder nu eerst een rijsttafel maken. Ook leuk werk :)

Bedankt weer!!

Voor Windows Updates gebruik ik Internet Explorer gewoon even.

Mag ik ook komen eten?:)

Je zou ook 10 dagen kunnen wachten tot de officiële 1.0 final uit komt op 9 nov als je wilt, de nederlands versie komt hiervan direct uit en heeft een security issue na 0.9.3 opgelost.

beiden nog bedankt voor de reacties!
Altijd welkom buffy - en (niet alleen) uit nieuwsgierigheid:
hoe doe je dat dan met dat IE ? gewoon ff teruginstalleren?

Geplaatst door hendricus
beiden nog bedankt voor de reacties!
Altijd welkom buffy - en (niet alleen) uit nieuwsgierigheid:
hoe doe je dat dan met dat IE ? gewoon ff teruginstalleren?

Nee, je laat IE gewoon op de pc staan. Je hoeft het niet te verwijderen (als je XP hebt kan dat trouwens ook niet zomaar). Je kunt rustig twee (of meer) browsers op je pc hebben staan, dat is geen enkel probleem. Dus als je Firefox installeert en als standaardbrowser instelt, kun je altijd nog als dat zo uitkomt Internet Explorer even gebruiken.

Toch de meeste nieuwere versies zullen de vraag stellen of je een update wil uitvoeren of niet.
Vreemd dat een firefox niet met deze vraag komt, ik zeg erbij doe helemaal niets met firefox.

Hallo,

Even een aanvulling.

Firefox 1.0 RC1 is er wel in het nederlands.

Geplaatst door jjw

Vreemd dat een firefox niet met deze vraag komt, ik zeg erbij doe helemaal niets met firefox.

Dat zit er vanaf v0.9 in volgensmij, hendricus heeft/had nog versie 0.8.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan