Versie overslaan bij Upgrade NIS

• Onderwerp starter Onderwerp starter Floyd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Floyd

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Hallo,

Mag je bij het maken van een upgrade van Norton Internet Security een versie overslaan. Ik heb nu 2003 en wil een upgrade aanschaffen van versie 2005. Verder ga ik er vanuit dat ik NIS niet moet verwijderen, maar de upgrade er 'overheen' moet installeren. Klopt die aanname?

Groet, Floyd

Ik zou sowieso eerst de oude versie volledig verwijderen. Als de installatie niet goed gaat ben je verder van huis, dan kun je registersettings gaan verwijderen enz.

Geldt dat verwijderen dan ook wanneer je een upgradeversie koopt? Die is goedkoper dan het standaardprogramma? Worden bij een upgrade niet alleen de nieuwe onderdelen toegevoegd? Als ik NIS verwijder kan ik waarschijnlijk geen upgrade installeren, omdat er geen vorige versie aanwezig is. Of maak ik een denkfout?

Groet, Floyd

Goede vraag. Bij windows volstaat bij een upgrade het tijdens de setup 'laten zien' van een vorige versie van Windows.

Of dit net zo werkt bij NIS weet ik niet.

Geplaatst door Floyd
Hallo,
Mag je bij het maken van een upgrade van Norton Internet Security een versie overslaan. Ik heb nu 2003 en wil een upgrade aanschaffen van versie 2005. Verder ga ik er vanuit dat ik NIS niet moet verwijderen, maar de upgrade er 'overheen' moet installeren. Klopt die aanname?
Groet, Floyd

Hallo Gezina en Floyd,
Ik heb hier niet veel aan toe te voegen, behalve het feit dat het helemaal niets uitmaakt welke versie je hebt van Norton als je de nieuwe Norton installeert.
De rest is allemaal al gezegd in de link die Gezina gegeven heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan