versie viewer, en direct opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Heb voor school een presentatie in powerpoint (als onderdeel Office XP) gemaakt.

Mensen willen daar een kopie, maar niet iedereen heeft pp-XP.

Kan de vieuwe van '97 (NL) worden gebruikt? Bij de Engelse versie worden de verschillende Officeversies wel genoemd om hem op toe te passen, de Nederlandse noemt alleen Office 97 en 2000.
http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=7c404e8e-5513-46c4-aa4f-058a84a37df1

2e vraag: als men het bestand opent, zou ik graag willen dat de presentatie meteen opstart. Hoe pak ik dat aan?

Je kunt een speciale powerpoint viewer downloaden bij de download sectie van microsoft, die jezelf al aangeeft, echter er gaan enkele speciale effecten verloren die op de xp versie zitten.

Als je gelijk de presentatie wilt starten moet je het opslaan als .pps bestand dan laad ie gelijk

Laatst bewerkt:
.pps werkt inderdaad zoals ik bedoelde! ':thumb:' ':thumb:' ':thumb:'

"Je kunt een speciale powerpoint viewer downloaden bij de download sectie van microsoft, die jezelf al aangeeft, echter er gaan enkele speciale effecten verloren die op de xp versie zitten."

Dus in die Engelse versie werkt alles wel?

Als het alleen om het kijken gaat zou ik het gewoon proberen, ik weet daarop dus geen exact antwoord. Maar wie niet waagt...............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan