versierde e-mails worden niet ontvangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hajacaeswe

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Versierde e-mails worden niet ontvangen.

Hoe komt het dat mijn mailtjes met briefpapier, achtergronden en bewegende plaatjes niet bij de ontvanger terecht komen. Ze krijgen dan witte vakjes met rode kruisjes. Wel ontvangen zij de bijlage's. Ook tekst krijgen ze door. Kan iemand mij daarmee helpen?
Alls ik een mailtje naar mezelf stuur krijg ik wel alles door. Moet ik mijn bestanden misschien kleiner maken?
Ik had een cursus briefpapier maken gevolgd, omdat ik die witte achtergrondjes ontzettend saai vind. Maar als de mensen ze niet ontvangen is het wel jammer.

Ik denk eerder dat het aan de ontvanger ligt, stuur ze als test is naar je zelf. Lukt het dan wel?

e-mails worden niet correct ontvangen

Lieve mensen mijn vraag over de versierde e-mails is nog niet opgelost. Misschien maak ik mijn mailtjes te mooi en groot zodat de mensen ze niet kunnen ontvangen. De bijlage's krijgen de mensen wel goed binnen. Het gaat voornamelijk over briefpapier met bewegende plaatjes. I.p.v. de plaatjes krijgen de mensen dan witte vakjes met rode kruisjes links boven.
Kan iemand mij helpen om deze mailtjes kleiner te maken zodat alles goed verzonden wordt, of heeft iemand een andere oplossing? De tekst komt wel altijd aan en ook stilstaande plaatjes niet te groot.

Wat voor e-mailprogramma gebruiken jij en degenen aan wie je iets stuurt?

versierde email's

Ik gebruik outlook express 6

Andere gebruiken dit ook of microsoft outlook.

Kijk in Outlook Express even bovenaan bij:
Extra > Opties > tabblad Verzenden > klik dan bij 'indeling voor verzenden van e-mail' op de knop HTML-instellingen. Is daar het hokje "afbeeldingen verzenden met berichten" wel aangevinkt? Zo niet, alsnog doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan