Version 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ulrike

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
Hallo iedereen,

Hier vind je m'n vernieuwde site.

Wat is je mening erover?
En is er iets is dat volgens jou zou moeten veranderen? Zo ja, wat precies?

Bedankt! :)

Ziet er mooi uit. Alleen het menu is gokken wat er achter de knop zit ;)

Dank je :)
En over het menu.. het is zo'n beetje de bedoeling dat je niet weet wat erachter zit, maar heb het zo proberen te rangschikken dat ieder hiëroglief zijn onderwerp heeft.. is het storend vind je?

Als je er eenmaal aan gewend raakt dan lukt het wel ja :) En misschien een achtergrond kleurtje gebruiken of een andere kleur tekst want de tekst is best lastig te lezen vind ik (Waar het roze is bedoel ik dan) :D

Gewoon muis boven et plaatje houden onderaan de pagina waar normaal ''gereed'' staat, kijken. Zie je vanzelf wat er achterschuilt. Of gewoon erop klikken. :D

k, ik zal proberen om er een donkerder tintje roze van te maken ;)

kleuren een beetje veranderd :) thanks for the tip smartguy

En muurhond, da's inderdaad clever gezien :D heb met opzet enkel bij het gastenboek een alt tekst bijgezet, maar dan heb je van die slimme gasten die weten dat in de statusbalk het adres te voorschijn komt :p hehe

Mjah, dat kan je volgens mij ook verbergen. Weet alleen niet hoe.

Wel, misschien ga ik dat later eens uitzoeken.. is weer een soort van uitdaging :)

Zijn de nieuwe kleuren duidelijker by the way? Ik bedoel, is er ook onderscheid tussen de zwarte tekst en de (onbezochte) links?

Als je nog niet op de link hebt geklikt zie je donkerpaarse teks, klik je er wel op en kom je later daar terug is het een soort lichtpaars.

Stuk beter zo :thumb:

Bij mij blijft ie paars volgens mij. Ik keek goed maar et was toch echt dezelfde kleur paars als 5 minuten geleden. (toen ik voor et laatst keek)

oei?
Maar weet je, je hebt gisteren de site nog bezocht.. misschien staan al de links nog altijd op 'bezocht'??

Als dit niet het geval is heb ik eigenlijk echt geen idee hoe ik dit moet veranderen, het is geen ramp natuurlijk, maar toch, iets moet de oorzaak zijn.

Me history wordt elke dag gewist.

Ik heb nog ff gekeken en ik zag nog diezelfde kleur paars als zonet.

Moet ie wel verkleuren eigenlijk?

Euhm.. ja, en eigenlijk zijn het heel duidelijke kleurverschillen, allé, volgens mij eh :)
Kijk maar eens in bijlage

Bijlagen

• screenshot.jpg
    screenshot.jpg
    2,9 KB · Weergaven: 17
Geplaatst door Ulrike
Euhm.. ja, en eigenlijk zijn het heel duidelijke kleurverschillen, allé, volgens mij eh :)
Kijk maar eens in bijlage

Ow bedoel je dat. Ik dacht die Gothic-tekens. Dat als je daarop klikt, hij zou moeten verkleuren naar een lichtere kleur.

Nee, dan klopt et wel.

Hehe :D ok, ben blij dat het misverstandje de wereld uit is :)

(en psssst.. die gothic tekens zijn hiërogliefen ;))

Heeft er eigenlijk iemand problemen om de site te laden/bekijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan