verslavende spelletjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
In navolging van dit topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=186175 weer een verslavend spelletje waar ik niet uit kom. Is wel toepasselijk een kerstspelletje!: Christmas bound, hier te downloaden: http://www.blueskied.com/xmas/ChristmasBound_setup.exe (download size 0.9 MB)

Loop nu vast in level 19:
christmas%20bound%2019.jpg

de lieveheerbeestjes ploffen steeds in het linker onderste vak òf bovenaanrechts en dan ploffen de balletjes (geel en blauw) om van kleur te veranderen waar door ik de rest van de blokjes niet meer kan verwijderen.

en in level 23:
christmas%20bound%2023.jpg

het meest linker blokje weet ik niet weg te krijgen!

Iemand zin om mee te doen?
en geef dan hier de juiste tip aub!

(en suggesties voor meer van deze hersenkrakers welkom!!!)

Ja, er zijn meerdere varianten op heb ik gezien. Maar deze is leuuk voor de kerst dus heb ik die link onderaan mijn kerstwens rondgestuurd.;)

Maar wellicht heb je een tip voor level 23 in mijn versie? (onderste afb.) Level 19 heb ik inmidels opgelost.

Nee, het is lang geleden dat ik zulke spelletjes heb gedaan.
Er was er eentje waarbij ik altijd in een vuurtje belandde en niet verder wist te komen :D
We kunnen je vraag aan de praat houden. Misschien weet iemand anders het!

marianneke zei:
Ja, er zijn meerdere varianten op heb ik gezien. Maar deze is leuuk voor de kerst dus heb ik die link onderaan mijn kerstwens rondgestuurd.;)

Maar wellicht heb je een tip voor level 23 in mijn versie? (onderste afb.) Level 19 heb ik inmidels opgelost.

Je vraagt om tips, maar als ik jou nu eens vroeg hoe de oplossing van 18 is.:D :D

die heb ik ook nog niet gehaald, maar ik snap al wel hoe die moet: je moet continue de versnelling gebruiken om die vlammetjes vóór te blijven, dan heeeel voorzichtig tegen die appeltjes aan beuken terwijl daarnaast nog een boikje ligt en ze niet kunnen vallen nadat je eerst de weg naar boven hebt vrijgemaakt om aan de rechter kant van de boomstam te komen, dan heb je een doorgang en kun je de andere kleuren wegwerken, dan de appeltjes wegduwen zodat die al ploffend de rasterende blokjes oplossen.
18.jpg

MOEILIJK he! (sorry, maar ik kan het niet duidelijk uitleggen...)

Laatst bewerkt:
heb je lvl 17 nh al anders doe eens het volgende: laat de 2 kevertjes langs boven uitkomen
dan laat je een kevertje over het eerste horizontale balkje lopen( ze doen dit automatisch) tss het eerste en het tweede kevertje neem je een blokje weg en onmiddelijk daarna maak je nog een gaatje 2 blokjes verder, dit 2e kevertje zal rondjes lopen, het eerste kevertje loop verder tot het het

hulp op komst!!!!

heb da spelleke bijna uitgespeeld en weet dus alle manieren tot de laatste 2 lvl's :p:p
vraag dus maar hier onder, dan zorg ik voor de oplossing

sjonge..... hoe kun je dat toch zo goed...

maar om te beginnen met level 23
zie print boven in topic
hoe krijg je die linker weg?

zo moeilijk is het niet

raak je er uit met deze pic's , als je er nog nodig hebt :p:p:p:p:p
je moet gewoon maken dat je telkens een figuur of hoe je da noemt krijg zoals op de pic, dan lukt het wel
greetz (ps heb ook de gewone versie nl bound around ma is wel demo)

Bijlagen

• xmas_23_1.jpg
    xmas_23_1.jpg
    14,5 KB · Weergaven: 33
  • xmas_23_2.jpg
    xmas_23_2.jpg
    10,3 KB · Weergaven: 28
  • xmas_23_3.jpg
    xmas_23_3.jpg
    8,8 KB · Weergaven: 26
  • xmas_23_4.jpg
    xmas_23_4.jpg
    8 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
gewèldig...
ga ik vanavond proberen!
alvast bedankt he...

heb nu alle lvl uitgespeeld dus vragen maarr!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan