Verspringen met typen

Status
Niet open voor verdere reacties.

semmie

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2007
Als ik op m'n Acer 7520 een stukje type, verplaatst m'n cursor zich regelmatig een andere plaats en dan type je dus verder in een van de eerdere regel. Erg irritant dus. Dit komt niet doordat ik m'n touchpad aanraak!!
De plaatst waar je ongecontroleerd verder typt is de plek waar de muisaanwijzer staat.

Hoe kan ik dit verhelpen? Staat er iets te gevoelig ingesteld?

ik heb ook een acer laptop en ik heb daar ook last van. Maar bij mij is het probleem wel het touchpad want als ik hem uitzet (fn+f7) heb ik er geen last meer van. Verder vind ik het wel vreemd wat ik ben ook zeker dat ik tijdens het typen hem niet aanraak.
Wat mij verder ook opvalt is sinds dat ik zelf een andere windows erop geinstalleerd heb het is begonnen...

Ik ga het eens proberen om m'n touchpad uit te zetten. Dank je voor je antwoord, wist niet dat ik dat ding kon uitzetten.

uitzetknop touchpad

Ik heb een Asus k61IC
als ik Fn + F7 doe gaat het scherm op heel donker staan.

Ik zou ook heel graag iets willen doen aan dat verspringprobleem want ik wordt er helemaal gestoord van. Het komt volgens mij door het de te gevoelige instelling van de pad en je hoeft er maar langs te zweven tijdens het typen of de cursor verspringt!!

Twee vragen dus:
hoe is de gevoeligheid te veranderen of nog beter
hoe zet ik makkelijk de touchpad uit?

muisinstelling

Ik heb de indruk dat mijn probleem een stuj minder is doordat ik bij Configuratie- en instellingen voor de muis veranderd heb. Bij het laatste tabblad staat de touchpad aangegeven (in mij geval Elan).
Ik kan ook geen kkop of combinatie van knoppen vinden om de touchpad tijdelijk uit te zetten bij mijn Asus K61IC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan