Verspringen van letters in (titelbalk) programma's en reboots

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
Berichten
2
Hallo,

Ik heb een al een tijd lang last van een vervelend probleem. Zo nu en dan verspringen plotseling letters in de titelbalk van b.v. Internet Explorer/Outlook/alle andere windows programma's. Vaak betreft het de letter 't'. Meestal start hij kort daarna ook ineens opnieuw op, maar nu dus toevallig weer niet, eigenlijk is er geen pijl op te trekken. Voor een screendump zie: http://home.wanadoo.nl/robmaayen/pc_probleem2.JPG (Even met je muis op de afbeelding gaan staan en dan voor de optie normale grootte weergeven kiezen ;))- Let hierbij op de titelbalk bovenin. Ook de bewuste letter in de tekst op webpagina's verspringt.

Ik hoop dat u een verklaring heeft voor dit vervelende probleem. Ik heb er al geruime tijd last van, het probleem doet zich plotseling voor, volgensmij zonder aanwijsbare reden. Ik heb de software van mijn videokaart, een ATI Radeon 9600 256 mb, onlangs nog geupdate (naar ATI Catalyst) in de hoop dit op te lossen, maar het probleem doet zich nu helaas nog steeds voor.

In ieder geval alvast bedankt voor de moeite. Mocht u meer informatie wensen, dan hoor ik het graag.

Groeten,

Jeroen
 
Laatst bewerkt:
De screendump is te klein.
Het is onleesbaar.

Maak een nieuwe gedetailleerde screendump, en verwijder even de naam van de concurrent van HelpMij.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan