Verspringen van toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudvis123

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Hoi,

Mijn toetsenbord raakt telkens in de war. Het verspringt elke keer van de verenigde staten naar nederlands (dat kan je rechts onderin instellen bij het toetsenbord teken) En het moet toch echt verenigde staten zijn anders klopt mijn computer niet meer met de tekens op het toetsenbord.

Weet iemand waar je dit permanent in kan stellen dat mijn toetsenbord vs moet zijn?

Hoor het heel graag,

Groet, Leonie

In win xpsp3 heet het: configuratiescherm->landinstellingen->tabblad talen->details->
onder tabblad instellingen...
standaardinvoertaal - Nederlands(nederland) - Verenigde Staten(internationaal)
geinstalleerde services - NL - - -toetsenbord VS International

Dit moet er uiteindelijk staan. Als je wijzigingen moest aanbrengen, klik dan toepassen en vervolgens op OK tot je alle schermen weg hebt. PC heerrstarten om eea te implementeren en het zou goed moeten werken omdat de pc nu standaard is ingestels op wat jij graag wil. Hopelijk wijkt Vista niet teveel af.
Sxxs

@Goudvis Leonie,

In Vista:

Startknop > Configuratiescherm > Landinstellingen
Tab: Toetsenborden en talen
Knop: Toetsenborden wijzigen

Zorg nu dat bovenin het venster staat weergegeven zoals in de bijlage.
Klik vervolgens op alle 'overbodige' talen in het onderste deel van het venster en klik 'Verwijderen.

Uiteindelijk moet er alleen nog maar staan, wat ik groen heb aangegeven.

Bijlagen

• ScrnDmp.jpg
    ScrnDmp.jpg
    50 KB · Weergaven: 109
Thanx. Het is gelukt :)

Wil iemand deze vraag als opgelost neerzetten. Ik zie nergens een klikknop daarvoor.

Groet, Leonie

Zag 'm opeens toch wel ;)
Vraag is nu als opgelost aangemerkt.

Groet, Leonie

Mijn zoon heeft net opnieuw windows vista (engelse versie) op zijn computer laten installeren door de reparateur. Normaliter staat onder in de taakbalk EN en een toetsenbordje ernaast. Dat toetsenbordje ontbreekt nu, er staat alleen EN.

Aan zijn computer heeft hij voor het spelen van WOW een speciaal toetsenbord van Lochitech, de G11, waarvoor hij de software Setpoint heeft geïnstalleerd.

Hij heeft nu het probleem dat het toetsenbord niet de tekens tikt die erop staan, en ook de ALT-toets werkt anders als normaal. Hij heeft in het configuratiescherm al verschillende instellingen geprobeerd, maar krijgt het niet in orde.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? Zou dit aan de instelling van windows liggen, of aan die van Lochitech?

Vriendelijke groet
Marij

Voor ons is het probleem ondertussen opgelost. Door eerst een toetsenbord toe te voegen. Ook bij ons versprong daarna steeds de instelling naar de oude verkeerde. Toen hebben we alle keuzes eruit verwijderd behalve de goede, en nu werkt het prima :thumb:

Groetjes
Marij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan