Verstopte (externe) link op mijn webpagina?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JulesRules

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Ik hoop niet dat deze vraag al eens gesteld is. Ik weet niet hoe het heet, dus ik zal het omschrijven:

Ik zag zojuist bij toeval iets vreemd op m'n eigen website. Terwijl de pagina aan het laden is, verschijnt onder in de balk waarop er gewacht wordt: "wachten op..." en dan de link van statcounter en youtube bijvoorbeeld. Nu zag ik tot m'n verbazing dat ook gewacht wordt op een link van een externe. Een of andere makelaardij. Hoe komt deze op mijn pagina terecht? Heb ik malware ofzo? Hoe kan ik dit terugvinden? Op de pagina zelf is niets te vinden wat lijkt op een verstopte link. In m'n script (site is gebouwd dmv Dreamweaver) zie ik ook niets.

En sorry, om privacy redenen zet ik de url van m'n site er even niet bij.

Heb je een reclame-link op je site? of "add-words" of iets dergelijks?

Overigens heb je in firefox ook goede tools om dat soort dingen eens goed na te lopen (wie start welke link etc.)

kun je een screenshot laten zien...? als je de site niet wilt laten zien ga even pain of zo en blur het even zwart

Heb je een reclame-link op je site? of "add-words" of iets dergelijks?

Overigens heb je in firefox ook goede tools om dat soort dingen eens goed na te lopen (wie start welke link etc.)

Niet eens aan gedacht, kan ook zijn avn het youtube filmpje, daar zit ook vaak iets aa reclame onder van youtube zelf.

Bedankt voor de reacties.

Ik heb die web developer tool van/in Firefox gebruikt en m'n site 'kaal' bekeken. Zag niets. Wat me wel opviel, is dat de link van statcounter soms statcounter, soms weebly en soms tumblr heet, maar ik geloof dat dat iets van statcounter is.

Op een van de pagina's staat youtube inderdaad, op een ander een 'vind ik leuk' van facebook. Zou daar iets inzitten? Het rare is, dat ik onder in de gebruikelijk links zie laden "wachten op...' (facebook, youtube, statcounter etc) en dan ook ineens 'wachten op burgmansmakelaardij.nl'.
En op een van m'n webpagina's heb ik alleen 'eigen' links staan, zoals een emaillink, maar daar doet-ie het ook. (het is steeds diezelfde makelaardij, maar wel onder twee verschillende namen)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan