Ik ga de vraag hier stellen omdat ik eigenlijk niet zou weten waar ik hem wel zou moeten stellen en hoop dat
jullie me kunnen helpen, of wat ik zou moeten doen.
Gisteren ontving ik een mail via mijn mailaccount van chello van een of andere onbekende met een hotmail account die mij een mail stuurde met de volgende
tekst :
mijn naam @ chello.nl
Dit is jullie nieuwe mail adres
Groeten
en dan het onbekende emailaccount van de afzender.
direct daarna ontving ik weer een mail van de dezelfde persoon met als tekst:
onderwerp : test
antwoord van (de naam van de figuur) die deze mail verstuurde
in tekstvak from: mijn account dus chello.nl
to: hier stond het mail adres van de desbetreffende figuur
en daaronder weer test.
na gesproken te hebben met helpdesk van chello
die zegt dus dat er iemand dus onrechtmatig op de een of andere manier gebruik maakt van mijn account.
en adviseren een ander mail adres aan te maken.
Ook op mijn werk gesproken hierover met de computerafdeling maar die zeggen ook dat hier weinig aan te doen valt, wel een mail sturen naar msn hierover.
Heb ik inmiddels gedaan met de bronvermeldingen erbij zowel naar msn, klachten en abusechello.nl
nu vanavond toen ik thuis kwam bleek dat er onder mijn naam een mail verstuurd was want die kwam terug van de mailadministrator van chello dat die niet delivered kon worden. (map verzonden items van mij stond niets als verzonden ) bron van bericht was
mijn mailaccount naar iemand die een test uit wilde voeren. dat die een bericht naar mijn mailaccount moest
sturen als test.
nu de avond vordert krijg ik dus mails van mensen die ik totaal niet ken.
in mijn verzonden berichten staat niets over berichten die ik vanaf deze pc /onder mijn mailaccount verstuurd zou hebben.
misschien bruikbaar :
gebruik outlook express
Nis 2005
Inmiddels gescand bij housecall geen virus/wormen found.
vind dit een kwalijke zaak dat iemand mijn mailadres gebruikt wat zou ik hieraan kunnen doen?
en dus doormailt naar anderen dat dat hun nieuwe emailadres is.
bij voorbaat dank
jullie me kunnen helpen, of wat ik zou moeten doen.
Gisteren ontving ik een mail via mijn mailaccount van chello van een of andere onbekende met een hotmail account die mij een mail stuurde met de volgende
tekst :
mijn naam @ chello.nl
Dit is jullie nieuwe mail adres
Groeten
en dan het onbekende emailaccount van de afzender.
direct daarna ontving ik weer een mail van de dezelfde persoon met als tekst:
onderwerp : test
antwoord van (de naam van de figuur) die deze mail verstuurde
in tekstvak from: mijn account dus chello.nl
to: hier stond het mail adres van de desbetreffende figuur
en daaronder weer test.
na gesproken te hebben met helpdesk van chello
die zegt dus dat er iemand dus onrechtmatig op de een of andere manier gebruik maakt van mijn account.
en adviseren een ander mail adres aan te maken.
Ook op mijn werk gesproken hierover met de computerafdeling maar die zeggen ook dat hier weinig aan te doen valt, wel een mail sturen naar msn hierover.
Heb ik inmiddels gedaan met de bronvermeldingen erbij zowel naar msn, klachten en abusechello.nl
nu vanavond toen ik thuis kwam bleek dat er onder mijn naam een mail verstuurd was want die kwam terug van de mailadministrator van chello dat die niet delivered kon worden. (map verzonden items van mij stond niets als verzonden ) bron van bericht was
mijn mailaccount naar iemand die een test uit wilde voeren. dat die een bericht naar mijn mailaccount moest
sturen als test.
nu de avond vordert krijg ik dus mails van mensen die ik totaal niet ken.
in mijn verzonden berichten staat niets over berichten die ik vanaf deze pc /onder mijn mailaccount verstuurd zou hebben.
misschien bruikbaar :
gebruik outlook express
Nis 2005
Inmiddels gescand bij housecall geen virus/wormen found.
vind dit een kwalijke zaak dat iemand mijn mailadres gebruikt wat zou ik hieraan kunnen doen?
en dus doormailt naar anderen dat dat hun nieuwe emailadres is.
bij voorbaat dank