Verstuuradres in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Als je een adres op een envelop in Word wil afdrukken, dan is dat althans bij mij, begoorlijk aan beperkingen onderhevig, zodat uitgebreide vaak zakelijke adresseringen niet volledig worden afgedrukt. Kost ook nog eens wat enveloppen die de vullisbak in moeten.

Ik kan nergens vinden waar zowel het aantal adresregels als de lengte van de regels aangepast kan worden. Wie weet waar dit kan??

Je kan toch de lettertype wijzigen. Het aantal regels wat je kan afdrukken hangt waarschijnlijk aan de grootte van je lettertype. Als niet het hele adres erop komt, zal je de lettertype misschien wat kleiner moeten zetten.

Je kan toch de lettertype wijzigen. Het aantal regels wat je kan afdrukken hangt waarschijnlijk aan de grootte van je lettertype. Als niet het hele adres erop komt, zal je de lettertype misschien wat kleiner moeten zetten.

Klopt heb ik ook gedaan, maar ik vroeg me af of je het ook ergens kunt wijzigen.

Jammer dan, maar de door mij laat ontdekte letterverkleinig en verandering werkt ook. Ik gebruikte de standaard en dacht dan moet je daar kennelijk ook wat mee kunnen doen, maar kennelijk niet dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan