Goedemiddag,
Ik heb het volgende punt waar ik maar niet uitkom
:
2 tabbladen in voorbeeld-Excel in de bijlage:
- 'Weergave Tabblad' met de informatie van 1 monteur, afhankelijk van Cel I3.
- 'Bron Tabblad' met daarop de informatie van alle monteurs.
In mijn uiteindelijke bestand zijn er meerdere bron tabbladen die informatie leveren in verschillende categorieën die op het 'Weergave Tabblad' van 1 monteur samenkomen.
De blauw omrande cellen wil ik graag zo instellen dat ik in de formule geen dalende lijn heb als de betreffende maand nog niet is ingevuld in tabblad 'Bron Tabblad'.
Ik heb de volgende formule al geprobeerd op de bestaande formule van bijvoorbeeld C14:
Bestaande C14: =VERT.ZOEKEN($I$3;'Bron Tabblad'!$A$1:$N$6;I6;0)
Uitgeprobeerd: =ALS(VERT.ZOEKEN($I$3;'Bron Tabblad'!$A$1:$N$6;I6;0)="0%";=VERT.ZOEKEN($I$3;'Bron Tabblad'!$A$1:$N$6;I6;0);" ")
Helaas werkt de optie van het vinkje uitzetten bij "Nulwaarde weergeven in lege cellen' niet. Het gebruik van code 0;-0;;@ werkt ook niet bij mij.
Wie helpt mij verder? Eeuwige dank als 'reward'!
Groeten, Jasper
Ik heb het volgende punt waar ik maar niet uitkom
2 tabbladen in voorbeeld-Excel in de bijlage:
- 'Weergave Tabblad' met de informatie van 1 monteur, afhankelijk van Cel I3.
- 'Bron Tabblad' met daarop de informatie van alle monteurs.
In mijn uiteindelijke bestand zijn er meerdere bron tabbladen die informatie leveren in verschillende categorieën die op het 'Weergave Tabblad' van 1 monteur samenkomen.
De blauw omrande cellen wil ik graag zo instellen dat ik in de formule geen dalende lijn heb als de betreffende maand nog niet is ingevuld in tabblad 'Bron Tabblad'.
Ik heb de volgende formule al geprobeerd op de bestaande formule van bijvoorbeeld C14:
Bestaande C14: =VERT.ZOEKEN($I$3;'Bron Tabblad'!$A$1:$N$6;I6;0)
Uitgeprobeerd: =ALS(VERT.ZOEKEN($I$3;'Bron Tabblad'!$A$1:$N$6;I6;0)="0%";=VERT.ZOEKEN($I$3;'Bron Tabblad'!$A$1:$N$6;I6;0);" ")
Helaas werkt de optie van het vinkje uitzetten bij "Nulwaarde weergeven in lege cellen' niet. Het gebruik van code 0;-0;;@ werkt ook niet bij mij.
Wie helpt mij verder? Eeuwige dank als 'reward'!
Groeten, Jasper