Hoi,
Ik werk met Excel 2010 en zit in een aardig groot bestand (25MB) te werken.
Voor meerderen cellen en kolommen wil ik gebruik maken van de vert.zoeken functie, alleen ik kom er niet uit. Ook niet na het raadplegen van de hulp functie en tutorials op internet.
Heeft iemand de oplossing?
Het bestand bestaat uit meerdere tabbladen en ik wil gegevens uit het tab "totaal" overhevelen naar tab "totaal nieuw".
De kolommen lopen door tot CV, zie aangehecht screenshots.
Ik hoop graag wat te horen.


Ik werk met Excel 2010 en zit in een aardig groot bestand (25MB) te werken.
Voor meerderen cellen en kolommen wil ik gebruik maken van de vert.zoeken functie, alleen ik kom er niet uit. Ook niet na het raadplegen van de hulp functie en tutorials op internet.
Heeft iemand de oplossing?
Het bestand bestaat uit meerdere tabbladen en ik wil gegevens uit het tab "totaal" overhevelen naar tab "totaal nieuw".
De kolommen lopen door tot CV, zie aangehecht screenshots.
Ik hoop graag wat te horen.

