• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vert.Zoeken in meerdere gebieden (Vraag)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarkBrink89

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2015
Beste Forumisten,

Ik heb hulp nodig bij het volgende en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Via een formule wil ik vert.zoeken: =VERT.ZOEKEN($D6;Product_Overzicht!$I$114:$K$126;3;ONWAAR) <-- Werkt top...Maar en nu komt het...

Ik wil graag dat als hij het niet in I114:K126 kan vinden dat hij het gaat proberen in M114:O126

Het staat zo in het systeem

Code:
   I               J                K                     L                M             N              O          
CODE   OPDRACHT   STERREN                              CODE   OPDRACHT   STERREN
Hierin staan alle koek opdrachten                          Hier staan alle stukwerk producten

Eronder wil ik ze het liefst niet zetten aangezien ik nog veel meer opdrachten en categorieën heb...is het niet anders dan is het niet anders. Tot nu toe heb ik heel veel bereikt met
excel en ik heb het vermoeden dat dit mogelijk zou moeten zijn.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Met vriendelijke groet,

Mark

Zonder een voorbeeld document, probeer dit eens:
Code:
=ALS.FOUT(VERT.ZOEKEN($D6;Product_Overzicht!$I$114:$K$126;3;ONWAAR);VERT.ZOEKEN($D6;Product_Overzicht!$M$114:$O$126;3;ONWAAR) )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan