Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een beetje hulp met het volgende probleem:
In de afbeelding zien jullie 2 tabbladen (blad 1 en blad 2).

Blad 1 heeft alle gegevens die reeds ingevoegd zijn (kunnen uiteraard meer worden).
Blad 2 is een "formulier", welke gegevens moet weergeven voordat ik deze kan uitprinten (een controle)
Als ik een datum ingeef in Blad 2 met onderstaande formule, werkt hij enigszins wel. Hij geeft alleen alle data weer van Blad 1, als er nieuwe datum zijn toegevoegd onder de datum waar ik op zoek.
Ik gebruik nu onderstaande formule in CEL E19:
De formule in E24 is:
De formule in E29 in bovenstaande code, maar i.p.v. +1, staat daar dan +2 enzovoort.
Waar ligt mijn fout en wat zou ik moeten veranderen?
Alvast bedankt voor jullie moeite
Ik ben opzoek naar een beetje hulp met het volgende probleem:
In de afbeelding zien jullie 2 tabbladen (blad 1 en blad 2).

Blad 1 heeft alle gegevens die reeds ingevoegd zijn (kunnen uiteraard meer worden).
Blad 2 is een "formulier", welke gegevens moet weergeven voordat ik deze kan uitprinten (een controle)
Als ik een datum ingeef in Blad 2 met onderstaande formule, werkt hij enigszins wel. Hij geeft alleen alle data weer van Blad 1, als er nieuwe datum zijn toegevoegd onder de datum waar ik op zoek.
Ik gebruik nu onderstaande formule in CEL E19:
Code:
=ALS.FOUT(VERT.ZOEKEN($E$17;Blad2!C2:I297751;3;ONWAAR);"")
De formule in E24 is:
Code:
=ALS(AANTAL.ALS(Blad1!$C:$C;$E$17)>1;INDIRECT("Blad1!E"&VERGELIJKEN($E$17;Blad1!$C:$C;0)+1);"")
De formule in E29 in bovenstaande code, maar i.p.v. +1, staat daar dan +2 enzovoort.
Waar ligt mijn fout en wat zou ik moeten veranderen?
Alvast bedankt voor jullie moeite