• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vert. zoeken twee sheets

Status
Niet open voor verdere reacties.

burniemac

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2015
Goedemiddag,

In bijgaand bestand wil ik op een effectieve manier een match maken tussen Shipmentnummers met data uit de twee sheets. Hebben jullie suggesties of een formule welke het best toegepast kan worden?

Ik hoor t graag en alvast bedankt!

Bijlagen

Begin eens in je voorbeeld handmatig aan te geven voor een aantal representatieve regels wat je als uitkomst verwacht.

Ik ben specifiek op zoek naar de beste oplossing om het overzichtelijk te maken of de geaccepteerde gegevens in tab 2 matchen met de gegevens in tab 1, dat zou dan kunnen op basis van transportnummer in tab2 bijv.

Ik ben niet op zoek naar meer uitleg, maar naar uitgewerkte regels in je voorbeeld.

WAT wil je vergelijken? WAAR moet het resultaat komen? WAT moet er dan gebeuren?

Voor mij persoonlijk is de vraagstelling en verwachte uitkomst nog veel te vaag op dit moment. Dus nogmaals: zie post #2.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan