vertaal tekst

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudd

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
Berichten
351
hallo weet iemand een vertaal programma waar ik een verhaal kan vertalen of dat iemand mischien deze tekst voor mij wil vertalen. zie bijlage.
alvast bedankt ruud
 

Bijlagen

  • tekst.txt
    2,7 KB · Weergaven: 24
In het nederlands? Hmmm... Ik heb daar een beetje weinig tijd voor en er zijn geen translate sites die ook engels -> nederlands of andersom ondersteunen dus een andere vrijwilliger?
 
In de bijlage vind je de tekst zoals die vertaald is op http://www.freetranslation.com

Om eerlijk te zijn heb je er weinig aan, maar het is best wel vermakelijk om er een stukje van te lezen. Dit is ook meteen een prachtig voorbeeld van de moeilijkheid om een tekst automatisch te laten vertalen. Het is namelijk niet alleen het vertalen van de woorden, maar ook het rangschikken van de woorden in een begrijpelijke volgorde.
 

Bijlagen

  • tekstvertaald.txt
    2,9 KB · Weergaven: 25
vertaald

Hoi Ruudd,

ben eigenlijk wel benieuwd waarom je een vertaling nodig hebt:

kun je het niet goed lezen, wil je het op een site zetten of ben je gewoon lui en wil je het niet zelf doen ;-).

Zie (zelf vertaalde) vertaling in Word document.

Groet,
Leintje
 

Bijlagen

  • bulldogs.doc
    26 KB · Weergaven: 21
gode antwoorden.

Hij hoeft toch niet lui te zijn lijkt mij.Hij heeft er een vraag over en dan kun je gewoon antwoord geven.Nog wat waarom moet je het downen.Waarom kun je het niet gelijk openen.
 
HUH?

Game-Master,

Misschien komt jouw boodschapje bij mij verkeerd over, maar ik moet zeggen dat 'ie effe in m'n verkeerde keelgat schoot.

Het fictieve knipoogje (;-) ) aan het einde van mijn vraag aan ruudd is toch een duidelijk teken dat dit niet al te serieus bedoeld is?

Jij beweert dat ik hem niet "gewoon geantwoord" heb. Dat heb ik wel degelijk. Ik heb zelfs nog bijna een kwartier voor hem zitten typen en het stukje voor hem vertaald!!!!!!!

Dat je het moet downloaden en niet zomaar kunt openen: Niet iedereen op dit forum is blijkbaar zo slim als jij.. helaas weet ik niet hoe ik dat moet doen en een bijlage in Word leek mij de beste optie!

Ik krijg een beetje het "stank voor dank" gevoel bij je reactie. Dank je!

Marjoleine
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan