vertaalscriptje

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorants

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2006
Berichten
105
hey iedereen,

ik zoek een vertaalscriptje, ik heb het ook al op het JS forum gevaagt maar daar in schijnt het niet te kunnen.
de bedoelling is dat je een text vak ziet en dat ieder getiept woord na een druk op de knp word vertaalt.
ik zou graag hebben dat je een standaartwaarde aan het tet veld kan geven, dei moet dan ook gewoon worden vertaal.
er is geen probleem met bijv. woorde lijste of gramatica want het is niet van taal naartaal maar van normaal naar gecodeert (niet resies maar zoiets)
weet iemand hoe dit moet? ik heb het geprobeert maar het lukt mij niet.

alvast bedankt, jorants
 
moet het online zijn|? dan kan je wat proberen met php en mysql als database.
Dat moet niet zo moeilijk zijn denk ik, ligt eraan hoe en wat er vertaalt moet worden.
 
nee niet online, sorry voor de onduidelijkheid maar het mag wel een webpagina zijn
 
ja ok, ik snap. Er moet dan alleen wel php en mysql geinstalleerd worden. Maar wat moet er precies vertaalt worden? Even simpel voorbeeld.

Invoer: AAA
Uitvoer: 111

Als elk woord gewoon 1 vertaling heeft of meerdere misschien wel. Kan je een database maken met 2 tabellen: Invoer & Uitvoer. Je kijkt dan of wat er is ingevoerd in het vak 'invoer' in de database zit. Is dit zo dan laat je 'uitvoer' zien.

zoiets bedoel je? :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan