Verteller uitschakelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolle

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2002
Hallo,

was ff aan het spelen met windows verteller, harstikke leuk maarja nu start het programma telkens mee op en kan ik hem niet meer uitschakelen bij het opstarten want hij staat er niet bij.
Weet iemant toevallig dit?

gr marco

Jazeker, staat er niet bij.
Als het programma draaid kun je het zien met taakbeheer en daar houd het op.:confused:

in taak beheer staat narrator, mischien kan ik ergens de service uitschakelen?

Ik had er geen oplossing voor, dus heb ik maar opnieuw geinstalleerd.
ff werk maar vond het de moeite waard.

gr marco:D

om verteller uit te schakelen moet je in het configuratiescherm toegankelijkheidscentrum
openen dan bij "de computer zonder beeldscherm gebruiken" openen de vakje verteller inschakelen uitvinken
dit is een beetje sneller dan opnieuw installeren

Geotjes ozjoey:thumb:

Laatst bewerkt:
Ok bedankt, gaat idd iets sneller.

grz:thumb:

Hallo,

was ff aan het spelen met windows verteller, harstikke leuk maarja nu start het programma telkens mee op en kan ik hem niet meer uitschakelen bij het opstarten want hij staat er niet bij.
Weet iemant toevallig dit?

gr marco

:shocked:Goede vraag. heb je al een antwoord want ik heb hetzelfde probleem!
Huib

om verteller uit te schakelen moet je in het configuratiescherm toegankelijkheidscentrum
openen dan bij "de computer zonder beeldscherm gebruiken" openen de vakje verteller inschakelen uitvinken
dit is een beetje sneller dan opnieuw installeren

Zie boven!

>>>>om verteller uit te schakelen moet je in het configuratiescherm toegankelijkheidscentrum
openen dan bij "de computer zonder beeldscherm gebruiken" openen de vakje verteller inschakelen uitvinken<<<<<
Yesssss, bedankt man/vrouw !
Heb me een paar weken kapot zitten ergeren aan dat ding / heb MS verteld dat hun helpfunctie hier (en misschien ook wel elders) een sof is / zojuist 'vista verteller' geGoogled en........
kwam al vlot in deze sectie van HELPMIJ.NL terecht... en dus bij OZJOEYs OZplossing/...:thumb:
Geweldig, weer rust in de tent !!
Heb me meteen aangemeld.
Groeten Gerard

al een poos geleden dat je deze topic hebt beantwoord, maar ik ben er ook erg mee geholpen
bedankt

Goed om te horen dat je goed geholpen bent. Omdat het inderdaad enige tijd geleden is, sluit ik ook het topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan