Goedendag beste mensen en hartelijke bedankt alvast voor het mee denken,
In mijn urenregistratie probeer ik een tabblad "Weekoverzicht" te maken waarin een weekoverzicht staat.
Dit tabblad haalt de gegevens zoveel mogelijk ik uit 1 hoofdtabblad "Dienstenagenda" (waarin de gewerkte uren staan.
Er is ook een tabblad genaamd "Verloningen", waarin ik de gegevens van de loonstrook verwerk zodat ik die op het tabblad "weekoverzicht" kan vergelijken met wat de loonadministratie bedacht heeft en wat ik zelf aan gewerkte uren heb.
Er staan niet alleen gegevens in over de gewerkte uren maar ook over de verschillende bedrijven (vestigingen) en blokvergoedingen die erbij horen.
Tot zover de introductie.
Nu mijn vraag, in het weekoverzicht, welke per week opvraagbaar is dmv een keuze lijst van week 1 tot 53, krijg ik het niet voor elkaar dmv verticaal zoeken of horizontaal zoeken, de juiste gegevens van de gewenste week uit tabblad "Verloningen" te distilleren.
Het gaat dan met name om de blokvergoedingen welke staan in tabblad "Verloningen" en tabblad "Dienstenagenda". Deze moeten namelijk met elkaar vergeleken worden.
Het klinkt nogal chaotisch waarschijnlijk maar ik hoop dat het bijgevoegde bestand het een en ander duidelijk maakt.
Waarschijnlijk is het iets simpels maar het komt er op neer dat ik de inhoud van een bepaalde cel uit een bepaalde tabblad moet halen met dien verstande dat het 2 verschillende voorwaarden moet voldoen: weeknummer en zoekcriteria.
Helaas is het bestand te groot om te kunnen plaatsen, daarom een linkje naar het bestand
In mijn urenregistratie probeer ik een tabblad "Weekoverzicht" te maken waarin een weekoverzicht staat.
Dit tabblad haalt de gegevens zoveel mogelijk ik uit 1 hoofdtabblad "Dienstenagenda" (waarin de gewerkte uren staan.
Er is ook een tabblad genaamd "Verloningen", waarin ik de gegevens van de loonstrook verwerk zodat ik die op het tabblad "weekoverzicht" kan vergelijken met wat de loonadministratie bedacht heeft en wat ik zelf aan gewerkte uren heb.
Er staan niet alleen gegevens in over de gewerkte uren maar ook over de verschillende bedrijven (vestigingen) en blokvergoedingen die erbij horen.
Tot zover de introductie.
Nu mijn vraag, in het weekoverzicht, welke per week opvraagbaar is dmv een keuze lijst van week 1 tot 53, krijg ik het niet voor elkaar dmv verticaal zoeken of horizontaal zoeken, de juiste gegevens van de gewenste week uit tabblad "Verloningen" te distilleren.
Het gaat dan met name om de blokvergoedingen welke staan in tabblad "Verloningen" en tabblad "Dienstenagenda". Deze moeten namelijk met elkaar vergeleken worden.
Het klinkt nogal chaotisch waarschijnlijk maar ik hoop dat het bijgevoegde bestand het een en ander duidelijk maakt.
Waarschijnlijk is het iets simpels maar het komt er op neer dat ik de inhoud van een bepaalde cel uit een bepaalde tabblad moet halen met dien verstande dat het 2 verschillende voorwaarden moet voldoen: weeknummer en zoekcriteria.
Helaas is het bestand te groot om te kunnen plaatsen, daarom een linkje naar het bestand