Hallo,
Ik probeer een formule te maken in excel die het volgende zou moeten doen.
In tabblad 1 in cel D3 moet bij Joost de datum van het diploma komen te staan, wat in cel D2 staat vermeld. Deze datum moet hij zoeken in tabblad 2. Indien de opleiding niet behaald is of niet van toepassing is moet niets weergegeven worden (het veld moet dan leeg blijven). Ik wil heel graag op een plaats de gegevens invullen, die dan automatisch op blad 1 de juiste datum van behaald weer gaat geven.
Als ik het goed heb moet hij dan op naam zoeken en in tabblad 2 zoeken of de opleiding overeenstemt met de opleiding in tabblad 1 en dan de datum van behaald weergeven die staat in tabblad 2.
Kan iemand mij hier mee helpen? .
Bij voorbaat dank.
Groet, Rob
Ik probeer een formule te maken in excel die het volgende zou moeten doen.
In tabblad 1 in cel D3 moet bij Joost de datum van het diploma komen te staan, wat in cel D2 staat vermeld. Deze datum moet hij zoeken in tabblad 2. Indien de opleiding niet behaald is of niet van toepassing is moet niets weergegeven worden (het veld moet dan leeg blijven). Ik wil heel graag op een plaats de gegevens invullen, die dan automatisch op blad 1 de juiste datum van behaald weer gaat geven.
Als ik het goed heb moet hij dan op naam zoeken en in tabblad 2 zoeken of de opleiding overeenstemt met de opleiding in tabblad 1 en dan de datum van behaald weergeven die staat in tabblad 2.
Kan iemand mij hier mee helpen? .
Bij voorbaat dank.
Groet, Rob