Beste Excelexperts,
Ik ben bezig met een UserForm in Excel waarmee gewerkte uren ingevuld kunnen worden in een database. De knop hiervoor is te vinden in Blad1. Het formulier bestaat o.a. uit een ComboBox waar je een personeelnummer kan kiezen uit kolom A van Blad2. Het is mijn bedoeling dat in TextBox1 de naam van de medewerker automatisch komt te staan. Deze staat in Kolom B van Blad2 (voor beide variabelen heb ik lijsten aangemaakt zodat er nummers en namen toegevoegd kunnen worden). Ik denk dat het op te lossen is met VerticaalZoeken maar na veel geprobeerd te hebben is het me nog steeds niet gelukt terwijl het waarschijnlijk heel simpel is.. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb een vereenvoudigd voorbeeld in de bijlage gezet met alleen de benodigde informatie.
Alvast bedankt!
Ik ben bezig met een UserForm in Excel waarmee gewerkte uren ingevuld kunnen worden in een database. De knop hiervoor is te vinden in Blad1. Het formulier bestaat o.a. uit een ComboBox waar je een personeelnummer kan kiezen uit kolom A van Blad2. Het is mijn bedoeling dat in TextBox1 de naam van de medewerker automatisch komt te staan. Deze staat in Kolom B van Blad2 (voor beide variabelen heb ik lijsten aangemaakt zodat er nummers en namen toegevoegd kunnen worden). Ik denk dat het op te lossen is met VerticaalZoeken maar na veel geprobeerd te hebben is het me nog steeds niet gelukt terwijl het waarschijnlijk heel simpel is.. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik heb een vereenvoudigd voorbeeld in de bijlage gezet met alleen de benodigde informatie.
Alvast bedankt!