• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verticaal zoeken in excel 2003 met foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

kemfoods

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2010
Berichten
5
Beste
ik ben een volledige leek in dit excel gebeuren.
We proberen in een excel het volgende te steken :
als we een artikelnummer oproepen - dat ook de gegevens en foto's tevoorschijnkomen.
Alles lukt behalve het invoegen van deze foto's

Kan je ons helpen aub?
alvast bedankt
mvg
 
euch niet echt -

de bedoeling is
artikel nummer ingeven en dan zie je direct onderaan de gegevens en foto van dat artikel.

mvg
 
Hier nog eentje
 

Bijlagen

  • Afbeelding_Weergeven.xls
    35 KB · Weergaven: 568
Laatst bewerkt:
Bij mij opent het toch normaal:shocked:
 
Nog een voorbeeld, zonder macro.
 

Bijlagen

  • Afbeelding5.xls
    44,5 KB · Weergaven: 688
beste
dat tweede is wat ik nodig heb, kan u me de formules ervoor doorsturen aub?
mvg
 
beste
dat tweede is wat ik nodig heb, kan u me de formules ervoor doorsturen aub?
mvg
Wie bedoel je met Beste?
Als je in het bestandje van wie je bedoel kijkt, zie je de eventuele aanwezige formules.
 
Beste kemfoods,