• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verticaal zoeken in meerdere mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hobie

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Ik heb al diverse malen geprobeerd onderstaande probleem op te lossen, maar ik moet hem jullie toch voorleggen aangezien ik er niet uit kom:confused: .

In de ZIP file heb ik een bestandje toegevoegd. 1 sheet met basis data, 2 werkbladen. Nou wil ik vanuit een ander Excel bestand de data die in beide werkbladen in kolom 'N' staat ophalen. Echter, de data in Kolom N is een lijst obv de basic data. Vert.zoeken op Kolom 'E', weergave kolom 'N' geeft als waarde '0'. Hoe kan ik dit veranderen?
2e vraag: Kolom N bevat geen unieke gegevens in combinatie met kolom E, hoe kan ik dit elimineren?

Ik hoop dat jullie mogelijk een schitterende oplossing hebben. Bedankt op voorhand voor de mogelijke ideen. :thumb:

Martijn

Bijlagen

Hi Hobie,

Zie bijlage tabblad "Opzoeken".
Is dat wat je wil ?

Anders de vraag even duidelijker formuleren.

Joske

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hello Joske,

Dat ziet er al goed uit. Dank je wel voor de reactie.
Weet jij of dit ook werkt als ik de trailernummers in Kolom E wijzig in tekst ipv getallen?

gr Hobie

Is er wellicht iemand die mij kan aangeven hoe ik dit kan oplossen als de trailernummers in Kolom E gewijzigd zijn in tekst ipv getallen?

gr Hobie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan