Beste forummers,
Ik wil iets in excel en het lukt me zelf niet! Graag jullie hulp.
Ik heb een tabblad met artikelen (ZI-nummers) en een hoop andere info. Daarnaast heb ik een tabblad met alle artikelen en mogelijke indicaties. Ik wil graag op het eerste tabblad achter het ZI-nummer alle mogelijke indicaties zien.
Ik heb al even gezocht en kom veel oplossingen tegen met een INDEX functie, maar ik wil alle resultaten in een overzicht zien en niet het artikelnummer moeten intypen om vervolgens enkel de resultaten te zien van dat nummer.
Iemand een idee of dit kan?
Ik heb een bijlage toegevoegd van het gewenste resultaat. (de resultaten mogen eventueel op een andere manier worden weergegeven, als het zo niet mogelijk is)
Alvast hartelijk dank!
Ik wil iets in excel en het lukt me zelf niet! Graag jullie hulp.
Ik heb een tabblad met artikelen (ZI-nummers) en een hoop andere info. Daarnaast heb ik een tabblad met alle artikelen en mogelijke indicaties. Ik wil graag op het eerste tabblad achter het ZI-nummer alle mogelijke indicaties zien.
Ik heb al even gezocht en kom veel oplossingen tegen met een INDEX functie, maar ik wil alle resultaten in een overzicht zien en niet het artikelnummer moeten intypen om vervolgens enkel de resultaten te zien van dat nummer.
Iemand een idee of dit kan?
Ik heb een bijlage toegevoegd van het gewenste resultaat. (de resultaten mogen eventueel op een andere manier worden weergegeven, als het zo niet mogelijk is)
Alvast hartelijk dank!