• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verticaal zoeken met meerdere resultaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentb

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2016
Hallo,

Ik wil graag een Excel bestand maken waar ik van diverse tabbladen op een totaal tabblad een overzicht krijg van alles wat voor die week is ingevoerd.

Ik probeer dit met verticaal zoeken maar hiermee krijg ik maar 1 resultaat, is het mogelijk om hier wel gewoon alle resultaten te krijgen??

Zie bijlage voor het bestand.

Groeten,

VincentB

Bijlagen

Bedankt

Bedankt voor de hulp, daar had ik nog niet aan gedacht :rolleyes:

Groeten,

VincentB

Toch niet opgelost

Hallo,

Ik ben er vandaag even mee aan de gang geweest, en hoewel het gister opgelost leek kan ik er eigenlijk nog niet mee wat ik wil.

Nu kan ik namelijk nog steeds niet de info van andere tabbladen toevoegen( altans het lukt mij niet ). En als ik een extra regel toevoeg op 1
van de tabbladen kan zie ik dat niet terugkomen in de draaitabel. Het is de bedoeling dat ik uiteindelijk op het totaaloverzicht alles blokkeer
behalve het selectie vakje voor de week.

Ik wil dan elke week de resultaten toevoegen op de betreffende tabbladen en dan de rapportage uit de laatste kunnen halen.

Kan iemand mij hier verder mee helpen?

Groeten,

VincentB

Bijlagen

Goede oplossing

Jean Paul,

Dat is de oplossing waar ik naar opzoek was, is er wel een mogelijkheid om meer tabbladen toe te voegen??

Het moeten er namelijk 5 worden.

Groeten,

VincentB

Dat is geen enkel probleem, op voorwaarde dat de titels op dezelfde rijen en kolommen staan( in jou voorbeeld rij 1)

Op zich zou die draaitabel ook kunnen alleen moet het dan wel tot het resultaat komen wat ik nu heb.

Ik wil hierbij altijd de laatste pagina kunnen printen om eventueel te bespreken. Het allerliefst zou ik het resultaat per afdeling hebben op het totaaloverzicht.

Kun je hiertoe komen met een draaitabel??

Groeten,

VincentB

P.s. Ik ben tevreden met wat ik nu heb dus kan er mee uit de voeten. Zou opzich alleen mooi zijn als het nog gesplits kan worden.

Bijlagen

Ik heb een aanzet geplaatst die je zelf kunt modificeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan