• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verticaal zoeken op de juiste regel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hylas
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hylas

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2012
Hoi,
Volgende vraag, verticaal zoeken gaat goed en vind de juiste cel met het goede resultaat, echter als je een lange lijst hebt en je wil hier in iets aan wijzigen, moet je helemaal naar beneden scrollen om de juiste regel te selecteren, is hier een oplossing voor als je verticaal zoekt dat je gelijk op de juiste regel staat? zie bijlage, als je in cel B2 een startnr intikt dan krijg je C2 de juiste naam maar ik wil nog bijv eindtijd invullen. Zal best eenvoudig zijn maar kan het even niet vinden.

Bijvoorbaat alvast mijn dank

Ton

Bijlagen

En waar moeten die 10min naar toe, je bestand is een beetje verwarrend

En waar moeten die 10min naar toe, je bestand is een beetje verwarrend
Best JeanPaul, ik heb een begintijd die begint op vrijdagavond ( het zijn ultralopers die heel lang lopen) en ze finishen op bijvoorbeeld zaterdag ochtend om 11 uur , de loper meld zich bij mij, ik voor zijn startnr in en vul de huidige finish tijd in, trek dat af van de starttijd ( vrijdagavond) en zo ziet de loper wat hij gelopen heeft.

ik heb iets veranderd aan je bestand, in f2 en g2 kan je tijd ingeven zonder de " : ", ik hoop dat ik je hiermee verder geholpen heb

Bijlagen

Dat is wel een hele mooie oplossing hoor, ben er mee geholpen, bedankt Jean-Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan