• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verticaal zoeken probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

bksstar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem op mijn werk met verticaal zoeken, we hebben pas Office 2007.
Nu wil ik verticaal zoeken vanuit bijvoorbeeld een 2003 bestand en deze koppelen aan een nieuw bestand. Hij selecteerd niet eens de cellen in het bestand.
Pas als ik de waardes in hetzelfde bestand zet (werkblad 2) dan gaat hij ze selecteren.

het maak niet uit of ik het bestand opsla als 2003 of 2007 ik moet gewoon alles in hetzelfde bestand kopieren anders zoekt hij niet.

Wie kan me helpen.

Gr,
Bennie

Bennie,

Ik meen dat beide bestanden open moeten staan.

Hoi,

de bestanden staan gewoon open dus daar ligt het niet aan.

Gr,
Bennie

Daar zit juist het probleem, ik zoek in twee bestanden origineel xls geen probleem. Alleen wanneer ik vanuit een xlsx bestand wil zoeken, dan selecteert hij niet eens de cellen ook niet als ik beide dan weer omzet naar een xls, kopieer ik het zoekbestand in bijvoorbeeld tab2 dan lukt het wel, maar ik wil eigenlijk vanuit de originele bestanden zoeken zodat ik niet te veel info in het bestand krijg.

Gr,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan