• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verticaal zoeken????

• Onderwerp starter Onderwerp starter coma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

coma

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Ik krijg het niet voor elkaar; vertikaal zoeken. Ik wil dat door het invullen van een afkorting in de cel daarnaast de bijbehorende naam komt te staan. Zie bijgaand voorbeeld. Gebruik ik de verkeerde formule of vul ik hem gewoon verkeerd?

Bijlagen

Te gek!

Hartstikke bedankt! Hoe simpel kan het zijn........ Soms kijk je er zó over heen!!!!!

Te vroeg gejuicht...

Nou ging het zó goed..... Nu doe ik hetzelfde maar dan gekoppeld aan een ander xls. In het kader zie ik de goede uitkomst staan maar in beeld krijg ik #N/B. Wie weet raad? In kolom L gaat het goed, in kolom O niet. Ik heb het tig keer opnieuw geprobeerd, ook met verschillende celeigenschappen maar het lukt me niet. Voel me ongelooflijk suf maar zie het niet!

Bijlagen

Ga jouw formule maar eens stap voor stap na en dan bedoel ik met de pijltjes toetsen het verloop bekijken.

Dashel

Excel ziet de DEBNRS als tekst.
Breng ze opnieuw in en zorg de de celeigenschappen als GETAL zijn aangeduid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan