• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verticaal zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

WIMLIN

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
Goedemorgen,

Doel variabel ophalen van gegevens met verticaal zoeken uit een ander gesloten bestand.

Ik gebruik nu deze formule:

=VERT.ZOEKEN("Eindtotaal";'L:\Rapportage\2008\Debiteuren\[Jet.Fin Debiteurenstand PER BU PER KLANT 20-06-2008.xls]Alle BU''s'!$AI$2:$AQ$150;9;0)/1000

Dit werk goed maar iedere periode wordt de datum van het te zoeken bestand aangepast.
20-06-2008 wordt 18-07-2008 etc.

Nu heb ik een groot stuk van de tekst variabel kunnen maken.
="'" & Opties!$E$9 & "\[Jet.Fin Debiteurenstand PER BU PER KLANT " & $F$9 & ".xls]Alle BU''s'!"& "$AI$14:$AQ$118"

Maar als ik dit stuk plak in de verticaal zoek formule blijft het fouten opleveren.

Het kan wel werken met de indirect formule maar dan moeten er altijd een aantal bronbestanden geopend worden. Dit is mijn voorbeeld bestand heel onhandig.

Zijn er nog andere opties?

Ik hoor het graag. Zie ook het voorbeeld bestand. In mijn voorbeeld bestand staat mijn werkende formule in het tabblad output en dan in cel H36. Terwijl ik de gegevens uit cel H35 er graag in zou willen plakken

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan